gregor Startet 16.Mars.2016 Del på Facebook Startet 16.Mars.2016 Noen som vet hvor man kan få kjøpt rørbend/T-stykker/sadelstykke i svartstål som privat person i oslo området? Skal lage en badetrapp og en targabøyle.. Sitér dette innlegget Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/ Link to post
Komodo Svart 16.Mars.2016 Del på Facebook Svart 16.Mars.2016 Det letteste er nok å snakke med en rørlegger. Hvis du kjenner en kan du kanskje få lov til å dra rett til grossisten og plukke i hyllene selv, det pleier jeg å gjøre. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
tilplan Svart 16.Mars.2016 Del på Facebook Svart 16.Mars.2016 Jeg kjøpte på nett fra utlandet. Om det var ebay eller noe annet husker jeg ikke, men fikk det jeg bestilte. Er det utsatt for sjøvann, er det vel en fordel å unngå svartstål og kjøpe rustfritt i stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.