Horst Startet 22.Mars.2016 Del på Facebook Startet 22.Mars.2016 Noen som har bestilt seil fra seilloftet.no eller som har annen kunnskap de gjerne vil dele? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 23.Mars.2016 Del på Facebook Svart 23.Mars.2016 Ingen erfaring, og det kan hende du får topp seil. Jeg syns allikevel de skulle hatt mye mer informasjon på nettsidene. De skriver "en relativt stor og anerkjent seilmaker i Polen" og "leverandører i Tyskland", jeg syns de burde skive hvem dette er. Forøvrig er det ellers ingen informasjon om seilene som kan tilbys. Når firmaet i tillegg er lite og nyoppstartet, og ikke inneholder informasjon om de ansatte og deres eventuelle seilmakererfaring, hadde ikke jeg tatt sjansen på å kjøpe seil der. Uansett burde du be om tilbud fra flere. Jeg har kjøpt både storseil, forseil, og nå spinnakker fra Gran Seil, og har vært veldig fornøyd med både pris, kvalitet og service. Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 23.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2016 Takk for svar, jeg er enig i det du skriver. I fjor handlet jeg ny Genoa fra Elvstrøm, veldig fornøyd med service og seil. Prisen vet jeg ikke om jeg er så fornøyd med, men man får jo stort sett det man betaler for. Det blir nok Elvstrøm til storseilet også, men det er greit å se på andre alternativer også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.