KristianM Svart 4.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2016 Har vært stopp en mnds tid nå, men fikk gjort en del i dag. Har beiset det siste av innredning, smurt dørkplatene men 4 strøk Owatrol 1, laget styrekonsoll, påbegynt listing, lagt mahognygulv inne i kabinen.. Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Blir en mini-oppdatering i dag. Styrekonsoll er helt ferdig. Montert alt av instrumenter, styresnekke og ratt Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2016 Her er status nå i dag. Stort sett ferdig utvendig med unntak av lakkering. Inne i kabinen gjenstår noe småtterier. Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Fader heller!! Gleder meg til jeg kan sette den på vann!!? Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 2.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2016 En liten oppdatering i prosjekttråden. Ny kalesje er montert, motor har fått en "lett" service ? Og madrass er under produksjon! Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 2.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2016 Helt rått men hvorfor ble det en sjømann.Er det barndomsminner? Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 2.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2016 Helt rått men hvorfor ble det en sjømann.Er det barndomsminner? Helt tilfeldig at det ble Sjømann! Fant en på Finn som skulle gis bort. Da slo jeg til, men fikk litt større prosjekt enn først antatt ? Ser en ende på det nå! Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 17.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Da var båten omsider sjøklar! Ferdig er den ikke, men tar detaljer og finpuss nå i vinter. Noen siste bilder i denne prosjekttråden ? Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Virkelig flott. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bestefar Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 Jeg er imponert over at dere går på dette prosjektet. Dere gjør en veldig bra jobb. Vet du hvor heldig du er som har madammen med? Jeg innredet en båt i 1983, men madammen møtte ikke opp før alt var klart og båten lå ved brygga. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2016 (redigert) Det blir jo som nytt ! Det varmer litt ekstra i en båtentusiasts hjerte, når man ser at noen tar en gammel båt andre helst vil bli kvitt, å gir bort gratis, og legger såpass mye arbeid i det, selv om Sjømann nok ikke akkurat kommer veldig høyt på lista over favorittskuter. Imponert over stjerna ... Redigert 17.Juli.2016 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mOMOe86 Svart 6.August.2019 Link til dette innlegget Svart 6.August.2019 Wow, bare wow. Imponerende arbeid og innsats på en ellers fortapt båt. Inspirerende :) Hvordan endte denne historien? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.