Jump to content

Hjelp til valg av propell ,bravo 2x.

Teddy 67

Recommended Posts

Hei.Har en Skarpnes 25 weekender som jeg har tatt ut motoren av.skal bytte ut den gamle bensinmotoren.har kjøpt en brukt motor og drev.steyr 236 04 mod(212 hk) og bravo 2 x drev.(2:1)båten veier ca 3000 kg tror jeg.

Har lest litt på forumet og kan se at det kanskje ikke var så lurt med ett bravo 2 drev,når en skal ha ett håp om å få nesten 40 knop.

Noen som vet hvilken propell jeg ev.skulle kjøpt,eller vil jeg aldri kunne få opp mot 40 knop?

Tror dere at jeg må heller få tak i ett bravo 1 drev?

Setter pris på svar

Redigert av Teddy 67 (see edit history)

Hei.Har en Skarpnes 25 weekender som jeg har tatt ut motoren av.skal bytte ut den gamle bensinmotoren.har kjøpt en brukt motor og drev.steyr 236 04 mod(212 hk) og bravo 2 x drev.(2:1)båten veier ca 3000 kg tror jeg.

Har lest litt på forumet og kan se at det kanskje ikke var så lurt med ett bravo 2 drev,når en skal ha ett håp om å få nesten 40 knop.

Noen som vet hvilken propell jeg ev.skulle kjøpt,eller vil jeg aldri kunne få opp mot 40 knop?

Tror dere at jeg må heller få tak i ett bravo 1 drev?

Setter pris på svar

Denne propellen fulgte med drevet.(19 1/4x16R) tror ikke den kan brukes til vanlig båt.

Redigert av Teddy 67 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...