davincy Startet 27.Mars.2016 Del på Facebook Startet 27.Mars.2016 Turtelleren virker etter en stund, men det tar lenger og lenger tid før den virker. Har vært slik i to sesonger. Det tok kanskje 5 min før nåla på turtelleren beveget seg og viste riktig turtall. Nå kan det ta opptil en time før den begynner å virke. Har ikke gjort så mye feiltesting bortsett fra å kontrollere kontaktene til displayet og spraye med CRC, fordi problemet har vært til å leve med. Men nå vil jeg gjerne fikse problemet.Noen forslag til hva jeg skal lete etter og teste? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Giveren på motoren, eller tilkoppling til dynamoen (W) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
davincy Svart 27.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Giveren på motoren, eller tilkoppling til dynamoen (W) Skal sjekke W på dynamoen. Vet du hvor giveren på motoren er festet? Finnes begge deler, eller er det enten eller? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Mars.2016 Del på Facebook Svart 27.Mars.2016 Det er enten eller.Er det på motoren sitter den gjerne ved front av motoren like ved vanntemp måler. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.