goggen000 Startet 1.April.2016 Del på Facebook Startet 1.April.2016 Skal skifte lyspære på min NB820: Kan noen gi meg et tips på hvordan man får denne lanternen adskilt uten å ødelegge de. Regner med at det er et enkelt grep, men jeg finner ikke ut av det ! Sitér dette innlegget Link to post
Bassjohansen Svart 1.April.2016 Del på Facebook Svart 1.April.2016 Har en NB 870 med Hella-lanterner. Bytta til LED-pærer i fjor. Mener å huske at det bare var å vri topplokket rundt. På sidelanternene er det en klips/knapp på undersiden. Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 1.April.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2016 Brukte den "lille grå", og fant ut selv etter noen forsøk at det bare var å trykke ned å vri rundt Tusen takk for tipset Bassjohansen Sitér dette innlegget Link to post
Bassjohansen Svart 1.April.2016 Del på Facebook Svart 1.April.2016 Bare hyggelig :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.