Skate Startet 6.April.2016 Del på Facebook Startet 6.April.2016 Jeg skal skifte oljetrykksgiver på Yanmar 4JH3DTE, og lurer på om det er noen som har erfaring med dette. Hvor hardt skal jeg skru til giveren og hva er det lurt å bruke som pakning/tetning på denne? Sitér dette innlegget Link to post
Seasu Svart 7.April.2016 Del på Facebook Svart 7.April.2016 (redigert) På min 4JH-TE var denne i messing, tror det var o ring også. Dra til med hånd+"litt" til hvis messing i holderen. Sjekk når motoren er varm at det ikke drypper. Redigert 7.April.2016 av Seasu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.April.2016 Del på Facebook Svart 9.April.2016 Hvordan gikk montasjen? Hvis det ikke ble bra nå er jeg stygt redd for at du må sette bort dette til en fagmann. F.eks. en sykepleier. Men nå må jeg ut og fortsette, har noen deksler til påhengeren som må limes/forsterkes Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.