Robin Berg Startet 27.April.2016 Link til dette innlegget Startet 27.April.2016 Har begynt å fundere på hvilke alternativ man har nå som 2-komponent malingen er på vei ut, noen som har peiling på hva man kan bruke som er slitesterkt? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 27.April.2016 Link til dette innlegget Svart 27.April.2016 Maritim selger fremdelses Hempel Polygloss, (Literprisen ca. det doble av 2K malingen som Biltema solgte tidligere) Sitér dette innlegget Link to post
Robin Berg Svart 28.April.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Supert! Ser noen har anbefalt lastebillakk, er det en lakk som er god nok til å bruke på en plastbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Hva med den nye Alkydmalingen biltema har erstattet 2K malingen med? Noen som har prøvd den? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
KarmaZ Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Jeg tenkte og male kjøl og diverse under sittegrupper på plastsnekke, da vask ikke blir bra.. noe anbefalinger til en billig penge? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Et spørsmål fra en uvitende. Hvorfor ikke sprøyte med topcoat eller tilsvarende? Da kan den jo fortsatt behandles som en plastbåt om en får skader m.m. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Fiks Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Jeg tenkte og male kjøl og diverse under sittegrupper på plastsnekke, da vask ikke blir bra.. noe anbefalinger til en billig penge Denne kan være et tokomponent alternativ: Biltema epoksyprimer Eller denne enkomponentmalingen: Danboline Sitér dette innlegget Link to post
LeviCorsair Svart 28.April.2016 Link til dette innlegget Svart 28.April.2016 Denne kan være et tokomponent alternativ: Biltema epoksyprimer Eller denne enkomponentmalingen: Danboline Jeg har malt innvendig med den nye BT enkompen.. ser bra ut enn så lenge Grunnet kjøl etc med BT epoksyprimer Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/topic/121361-prosjekt-levi-corsair-27-fra-1967/ http://www.leviboats.com/EN/ Link to post
Hokky Svart 29.April.2016 Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 Jeg har malt innvendig med den nye BT enkompen.. ser bra ut enn så lenge Grunnet kjøl etc med BT epoksyprimer Så da brukte du BT Alkydmalingen oppå epoxyprimeren i kjølen? Skal gjøre noe lignende i motorrommet men er usikker på om bensinsøl osv ved service på motor vil ødelegge enkomp alkydmalingen. Leste en plass her at noen sa den ikke tålte bensin. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hakkannen Svart 29.April.2016 Link til dette innlegget Svart 29.April.2016 Maritim selger fremdeles tokomponent polyuretan, den tåler litt mer enn enkomponent når det gjelder kjemikalier Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.