PiperBill Startet 5.Mai.2016 Del på Facebook Startet 5.Mai.2016 Knallvær i sør til helgen og akkurat nå er jeg veldig glad for at jeg sto på fra sent februar med å ordne båten klar. Vi er klar til først turen lørdag med overnatting. De fleste andre ved marinaen driver fortsatt på land og mange båter står fortsatt under presenning. Hva med dere? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Sjøbliss Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Vi jobbet mye i høst og tidlig april og er også helt klare! Nå pakker vi oss ombord og drar! Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Komodo Svart 5.Mai.2016 Del på Facebook Svart 5.Mai.2016 Jeg har bare tatt av burkaen og stativet, har ikke begynt på noe som helst om bord. Bygging av veranda står på programmet først Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.