TerjeØ Startet 6.Mai.2016 Del på Facebook Startet 6.Mai.2016 Jeg har en marex 27 suncruiser med en 96 mercruiser motor.Har bestilt en til å ta full service på hele båten.Bytte av sinkanoder på drev/motor baugpropel, skifte av filtere/impelere drev skal av med service osvHvor mye koster egentlig slikt?? jeg vet, er ivrige etter å få ut båten, så koste hva det koste vil nå. Men er litt spent på regningen her. Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Full service hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 25000 alt inkludert. God sommer Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
TerjeØ Svart 6.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 25? Ok. Var ikke så avskrekkende. Men neste sesong vil jeg nok ta det meste selv. Men må først lære meg dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Et par kontrollspørsmål til marinaen/verftet du har tenkt å få utført servicen ved, vil være en god idé TerjeØ. Enkelte er samvittighetsfulle, men det gjøres beklageligvis en god del slurv og juks - særlig på denne årstiden når pågangen av kunder er alt for stor. Vær også obs på at alle motorprodusenter spesifiserer hva full service skal være. Sjekk etter at servicemanualen faktisk følges. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 (redigert) 25k var litt avskrekkende, det er jo bare en motor/drev. Er det en Mercruiser 4,2 diesel så har jo den f.eks. ingen ventilsjekk/justering. Redigert 6.Mai.2016 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
NilsPils Svart 6.Mai.2016 Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Er det ikke vanlig at man spør verftet om prisen før man spør på forumet? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
TerjeØ Svart 6.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2016 Haha Jo. Men jeg får vel fortelle at jeg ikke skal betale dette. Det blir en bytte tjeneste. Han ordner båten min og jeg ordner huset hans. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.