Worry II Svart 18.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2016 Dårlig av oss her inne og ikke finne en båt til deg for tilbaketuren også. Ligger en del som sikkert skal sør og østover i løpet av sommeren :-) Eller er det nok vestkyst på deg for en stund, Laluna ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 18.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2016 Greier sikkert flere turer ..heheFlatt hav foretrekkes selfølgelig , men er det litt størrelse på skutene så kan havet bevege seg litt ....gjør ikke noe det men ikke sånn Sunseeker greier da Føler litt dårlige vibber med de ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 (redigert) Takk for turen og følget .... Redigert 19.Mai.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sap_2000 Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Utført med glans, Laluna :-) Tok du noen flere bilder underveis? Hadde vært gøy å se :-) Kjenner jeg er lysten på en vestlandstur snart... ;-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Er noe med det vestlandet som lokker Sap. Må være spenningen med dialekten der borte. ? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
TB22 Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 5 min med hurtigående mellom grauta nynorsk og pent bergensk Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
sap_2000 Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Er noe med det vestlandet som lokker Sap. Må være spenningen med dialekten der borte. ?Må være noe annet... Får jo bergenske gloser hjemme hver dag (kanskje derfor jeg er ofte i båten, hehe). Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Får Ikke håpe frk leser dette.. da er du avslørt.. hehe. Å må være hjemme å vaske gulvet.. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 (redigert) Ble dårlig med bilder desverre Sap og ikke noe spesielt å se på denne turen hellerBle bare en strait rute opp i full fart for å rekke vindhullet ....Var litt i tvil åssen det ble da det blåste ganske frisk til 0130 natten før men det holdt... speilblankt bort til Farsund og så var det bare å følge med i sjøene videre oppover ..fikk de litt fra siden oppover og etterhvert skrått bakfra etter Egersund så da kunne marsjfarten opprettholdes ;-) men det frisknet raskt på så ble litt høyde på de på slutten .. Redigert 19.Mai.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
///CHARLIE Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Hvor lang tid rekner du vanligvis fra Egersund til Stavanger Laluna II ?? Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 (redigert) Kommer vel an på ka fart en holderbrukte vel 2t45 til Rennesøy Marina på siste turen se siste track her https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:307480/mmsi:257568870/imo:0/vessel:LALUNA_2/_:74d8ff694271b1ce01b6a236927b85b1Ble vel en snittfart på 18-20 knop der tenker jeg Redigert 19.Mai.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2016 Kan svare litt på det. Hvis været er godt går det på 3 til 4 timer i ca 13 14 knop. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Rinker280EC Svart 20.Mai.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Hei Alle. Først og fremst vil jeg rette en stor takk til samtlige her inne som bidro til at jeg fikk båten trygt hjem :) Uten alle gode råd og tips, ville min del av turen aldri funnet sted. Sist og ikke minst må det utbringes en stor skål og lommen full av takk til Laluna, som på pent og pyntelig vis fraktet båten fra Søgne til Rennesøy. Båten ligger nå pent fortøyd i påvente av finere vær :) Jeg håper sommeren i år bli bedre enn i fjor, da jeg gikk glipp av den pga en kjapp tur på do. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.