Sinus_nor Startet 3.Mai.2003 Del på Facebook Startet 3.Mai.2003 Sorry....ikke båtrelatert....men kunne ikke dy meg: Ble pappa for første gang idag kl 20:14 til lille Emma. På Fredrikstad sykehus. Alt er bra med mor og barn. (Hun ble født med redningsvest og vannski på bena....ha..ha..ha) Dette er STORT!!! Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 3.Mai.2003 Del på Facebook Svart 3.Mai.2003 Gratulerer Sinus_nor !! En lettmatros ? Det er jo båtrelatert ! Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 3.Mai.2003 Del på Facebook Svart 3.Mai.2003 Gratulerer så meget med din yngste "matrise", da kom hun jo akkurat i tide til å få fullt utbytte av sommersesongen ombord! (Selv om min yngste baby allerede har passert 18 så glemmer man aldri akkurat den følelsen.) Husk bare: "Det viktigste en mann kan gjøre for sine barn er å elske deres mor!" Med de varmeste lykkeønskninger fra Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Frank v. Svart 3.Mai.2003 Del på Facebook Svart 3.Mai.2003 må bare følge på i rekken med gratulasjoner!! Dette er det største som kan skje.Aner ikke hva det er før man står oppe i det selv.Nok en gang gratulerer med en liten tulle. Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 3.Mai.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2003 Posiedon: Husk bare: "Det viktigste en mann kan gjøre for sine barn er å elske deres mor!" HELT ENIG....Gjør du mor glad og fornøyd, er lykken aldrig langt unna. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer sååå mye,.., ja det er stort...fikk nettopp min første sønn (6.des) Gratulerer igjen og lykke til :cheers: :headbang: Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sebaldus Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Sitat Sorry....ikke båtrelatert....men kunne ikke dy meg: Ble pappa for første gang idag kl 20:14 til lille Emma. På Fredrikstad sykehus. Alt er bra med mor og barn. (Hun ble født med redningsvest og vannski på bena....ha..ha..ha) Dette er STORT!!! Gratulerer Ble født med redningsvest??? Hos meg ble redningsvesten kjøpt før barnet var født :headbang: og en stund før første bleiepakke . (Men det er nå snart 16 år siden....) Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer og Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
arquebus Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Føyer meg til rekken med gratulanter. Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 GRATULERER så mye. Redningsvest og vannski, ja det er bra men du må ikke glemme at sammenlignet med folk fra andre land har hun kystskipperpapirer i hånden også. Det er ingen andre som får kjøre så store båter som oss uten noen papirer. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Gratulerer Sinus_nor At du melder fra om denne store begivenheten her på baatplassen.no er også veldig hyggelig. Det liver utvilsomt opp bland møkkete vannutskillere, sære vannpumper og rykende motorer Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 4.Mai.2003 Del på Facebook Svart 4.Mai.2003 Jeg slutter meg til gratulantene. Jeg regner med at du lar henne vokse opp som en skikkelig lettmatros, slik vi har gjort med vår Julie. Med 8 somre i båt er hun blitt ganske fullbefaren. Gratulerer igjen Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.