Jump to content

Hvetemel, melis og kakaopulver som filler i epoxy

WithVital

Recommended Posts

Tror ikke Glava/ Rockwool egner seg. Disse produktene er nå blitt så vannavvisende at de trolig ikke vil ta opp blandingen. Men derimot den gamle hvite glassvatten burde kanskje funke.

Jeg har brukt en del fillere, og det hardeste jeg har fått til er filler av mahogny pussestøv. Ble nesten som betong, et rent hel..å pusse..Tanken var å lage sparkel, og var for kjip til å gå til anskaffelse av microglassballonger..

Learning the hard way...

Jo mer det bråker, dess gladere jeg blir! 2-takt er best! Zippen skal hete -Slick-..

"Jeg har brukt en del fillere, og det hardeste jeg har fått til er filler av mahogny pussestøv. Ble nesten som betong, et rent hel..å pusse.."

Overrasker ikke. Det er forekomsten av celler og ledningsvev i veden som gjør at vi i det hele tatt kan bruke trevirke til bygg, båt, brygge. Cellulosen ligger i lange rekker, parallelle og etter hverandre. Trevirke som er stykka opp til støv blir omtrent som biter av glassfiber lagt uryddig i tre dimensjoner, altså som glass. Vanskelig å tenke seg at det blir vesentlig annerledes med andre tresorter. Treets egenskaper forsvinner på et slikt mikronivå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...