Dissern Startet 30.Mai.2016 Del på Facebook Startet 30.Mai.2016 Heisann, Leker med tanken på å installere et auto-trim system fra Mente Marine, men er i tvil på hvordan jeg evt. skulle åpnet konsollen for å komme til i bakkant av dashbordet. Er det noen som har noen erfaring med dette? Jeg har også en Raymarine C70 som står i dashbordet hvor sorte streker rulle over innimellom og ut fra det jeg leser så kan det være dårlig kontakt i bakkant av skjermen som kan være årsaken, så jeg trenger å få tilgang der også for å forsøke å rense litt og feste kabelen. Sitér dette innlegget Link to post
soldeide Svart 30.Mai.2016 Del på Facebook Svart 30.Mai.2016 Skru av panelet på baksiden (over doen). Da har du god tilgang. Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 30.Mai.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2016 Flott, takk for svar :) Beklager dumt spm, men har skruene mutter på bakside? Er skruene skrudd inn med silikon eller noe annet festemiddel? Sitér dette innlegget Link to post
soldeide Svart 30.Mai.2016 Del på Facebook Svart 30.Mai.2016 Nei da, bare å skru rett ut. Sitér dette innlegget Link to post
Dissern Svart 12.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Ingen problem å løsne platen, og så at det var kommet en del mugg på baksiden. Fikk vasket det vekk og tørket panelet godt før jeg monterte det igjen - god følelse å ha det rent og pent også der øyet ikke kan se. :) Fikk også montert Mente Marine ACS auto trim panel ganske greit, kalibrerte og tok meg en fin tur med fininstilling av systemet. Fungerer svært bra og jeg er veldig fornøyd :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.