Jump to content

Henteturer Bergen Arendal i morgen

Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

bilde

Morgenstund i Egersund. Greit med mannskap som har tilgang på privat brygge.

God morgen!

Takk for fin tur i går. Stusset fælt på om dere hadde sovnet bak rattet når jeg så hvor dere hadde havnet i går.

Dere vet vel ikke så mye om vær og vind enda, før dere kommer ut i åpent landskap.

Håper dere får en strålende siste-etappe!

Nei, nå har jeg kontaktet moderator, og bedt ham sensurere disse bildene! Dette blir for sterkt!

Når den eneste bekymringen man har, på hentetur, er om man blir solbrent, da har det gått for langt! Faren for å bli for godt vant er overhengende! :giggle:

Fra spøk osv...........jeg unner dere hvert eneste sekund! :thumbsup:

Bjørn, du har nevnt at båten er tung på rattet, og det husker jeg at gamle Wikingen min var også. Nå har jeg det omvendt med Classicen. Den er så lett på rattet at jeg kan styre med lillefingeren, pluss at den drar til babord med en gang jeg slipper rattet. Har du peiling på hva man gjør i slike tilfeller.

Nå blir det vel dorgefart resten av turen, tenker jeg.

Kos dere!!!

Nei, nå har jeg kontaktet moderator, og bedt ham sensurere disse bildene! Dette blir for sterkt!

Når den eneste bekymringen man har, på hentetur, er om man blir solbrent, da har det gått for langt! Faren for å bli for godt vant er overhengende! :giggle:

Fra spøk osv...........jeg unner dere hvert eneste sekund! :thumbsup:

Bjørn, du har nevnt at båten er tung på rattet, og det husker jeg at gamle Wikingen min var også. Nå har jeg det omvendt med Classicen. Den er så lett på rattet at jeg kan styre med lillefingeren, pluss at den drar til babord med en gang jeg slipper rattet. Har du peiling på hva man gjør i slike tilfeller.

Nå blir det vel dorgefart resten av turen, tenker jeg.

Kos dere!!!

:giggle:  :giggle:  :giggle:  :giggle:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Enig med deg Zitt.. for en som dessverre må jobbe idag skaper dette en stark sjalusi...  :giggle:  :giggle:  :giggle:

...fra spøk til..... fortsett å holde oss oppdatert..og masse bilder... og nyt turen..

Redigert av LeviCorsair (see edit history)

Ble bare goe været jo ;-)

Ser du måtte bare (Åvik) kos dere på resten av turen

6m/s i motvind sies det og det er jo greit da resten av turen går i skjermet farvann ;-)

Måtte jo vise fram den perlen Laluna..

Endelig ble det Bobåt

I Vestergabet - nå!

Sitter på kontor inne i byen, i dag skulle man vært utpå.

Været er jo perfekt!

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...