Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Morgenstund i Egersund. Greit med mannskap som har tilgang på privat brygge. Endelig ble det Bobåt Link to post
MajorAndy Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Så venter Ærendæl i aften tænker jeg :-) Link to post
Zitt Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Morgenstund i Egersund. Greit med mannskap som har tilgang på privat brygge. God morgen! Takk for fin tur i går. Stusset fælt på om dere hadde sovnet bak rattet når jeg så hvor dere hadde havnet i går. Dere vet vel ikke så mye om vær og vind enda, før dere kommer ut i åpent landskap. Håper dere får en strålende siste-etappe! Link to post
Kenneth82 Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Nydelig båt, og kjekt å følge deg på hentetråder Bjørn! God tur videre Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Slik er forholdene på utsiden av egersund. Mot lista. Har et lite håp om å rekke Ændal i dag ja. Stemmer det Major Andy Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Korshavn passert Mot.Spangereid. spennede med båt som forhåpentligvis går under broene i kanalen Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Endelig ble det Bobåt Link to post
tilplan Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Flotte bilder, Bjørn. Jåsundet er det alltid koselig å gå gjennom. Kjenner at jeg gleder meg litt ekstra til sommerferien nå. Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Spangereid kanalen Endelig ble det Bobåt Link to post
///CHARLIE Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Er jo helt fantastiske forhold på sjøen. Var kanskje denne dagen du skulle hentet den jolla Catch22 pratet om Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Jangul Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Gøy på tur? Tror jeg må ha meg raskere båt så jeg rekker å oppleve steder litt langt unna Gøy å følge deg/dere på alle henteturer!! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Akkurat nå er det helt fantastisk. Sola varmer. Båten virker. Sjøen er blank. God tid.. hva mer kan man be om.. ??? Endelig ble det Bobåt Link to post
Faxen Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Nå savner jeg virkelig min gamle Storebro RC 31 Biscay Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Skjær i sjøen Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Tja, hva kan man be om? Kanskje et bilde fra Eigebrekksbukta slik at jeg kan se om båten min fortsatt flyter? Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Zitt Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Nei, nå har jeg kontaktet moderator, og bedt ham sensurere disse bildene! Dette blir for sterkt! Når den eneste bekymringen man har, på hentetur, er om man blir solbrent, da har det gått for langt! Faren for å bli for godt vant er overhengende! Fra spøk osv...........jeg unner dere hvert eneste sekund! Bjørn, du har nevnt at båten er tung på rattet, og det husker jeg at gamle Wikingen min var også. Nå har jeg det omvendt med Classicen. Den er så lett på rattet at jeg kan styre med lillefingeren, pluss at den drar til babord med en gang jeg slipper rattet. Har du peiling på hva man gjør i slike tilfeller. Nå blir det vel dorgefart resten av turen, tenker jeg. Kos dere!!! Link to post
LALUNA II Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Ble bare goe været jo ;-)Ser du måtte bare (Åvik) kos dere på resten av turen 6m/s i motvind sies det og det er jo greit da resten av turen går i skjermet farvann ;-) Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Zitt. Styringen på denne båten er snekke med kabel. Da regner jeg med det hjelper å bytte.. Evt bygge om til hydraulisk styring. Endelig ble det Bobåt Link to post
LeviCorsair Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 (redigert) Nei, nå har jeg kontaktet moderator, og bedt ham sensurere disse bildene! Dette blir for sterkt! Når den eneste bekymringen man har, på hentetur, er om man blir solbrent, da har det gått for langt! Faren for å bli for godt vant er overhengende! Fra spøk osv...........jeg unner dere hvert eneste sekund! Bjørn, du har nevnt at båten er tung på rattet, og det husker jeg at gamle Wikingen min var også. Nå har jeg det omvendt med Classicen. Den er så lett på rattet at jeg kan styre med lillefingeren, pluss at den drar til babord med en gang jeg slipper rattet. Har du peiling på hva man gjør i slike tilfeller. Nå blir det vel dorgefart resten av turen, tenker jeg. Kos dere!!! Enig med deg Zitt.. for en som dessverre må jobbe idag skaper dette en stark sjalusi... ...fra spøk til..... fortsett å holde oss oppdatert..og masse bilder... og nyt turen.. Redigert 1.Juni.2016 av LeviCorsair (see edit history) https://baatplassen.no/i/topic/121361-prosjekt-levi-corsair-27-fra-1967/ http://www.leviboats.com/EN/ Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Ble bare goe været jo ;-) Ser du måtte bare (Åvik) kos dere på resten av turen 6m/s i motvind sies det og det er jo greit da resten av turen går i skjermet farvann ;-) Måtte jo vise fram den perlen Laluna.. Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Deilig hekksjø Endelig ble det Bobåt Link to post
fleggis Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Skal kikke etter deg når du kommer til Vestergapet på innsiden av Flekkerøy, ikke lenge til ser jeg på AIS Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Kommer full fart nå. Noen bilder til Ny Hellesund Endelig ble det Bobåt Link to post
Rolf Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 I Vestergabet - nå! Sitter på kontor inne i byen, i dag skulle man vært utpå. Været er jo perfekt! Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 1.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Helt fantastisk utpå nå ja. Varmt å godt. Blir en fest tur gjennom Blindleia snart.. Endelig ble det Bobåt Link to post
fleggis Svart 1.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2016 Så deg fra kontoret mitt, fantastisk fin båt :) Litt misunnelig på den turen din jeg også. Skal riktignok ut å seile regatta etter jobb men det ser ut til at det er bedre motorbåt en seilbåt vær i dag Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn