Jump to content

Trenger hjelp til å hente stol i Kristiansand


Komodo

Recommended Posts

God aften kjære båtfolk!

 

Som noen av dere har fått med dere har jeg et lite prosjekt med en Draco 20 som skal bygges om til åpen båt/jolle https://baatplassen.no/i/topic/122661-draco-20-fra-daycruiser-til-jolle/

 

Jeg har nå skaffet meg en styrekonsoll til denne, men skulle gjerne hatt et passende sete også. Har funnet dette på Finn.no som ser ut til å kunne passe bra: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=76694137

 

Er det noen som har anledning til å plukke opp dette setet for meg dersom jeg blir enig med selger? Han ønsker ikke å sende. Håpet var da at noen i Kristiansand som har tenkt seg til Vestfold/Oslo/Østfold den nærmeste tiden kunne gjort meg denne tjenesten.

 

Innser at dette er et skudd i mørke, men forsøker allikevel :pray:

Link to post
Share on other sites

Jeg kan i alle fall hente den til Søgne, og antakelig ta den med østover ca 8 juli. Om den blir med østover kommer litt an på hvor stor den er og hvor mye annet jeg skal ha med.

Hvis det ikke blir plass er i dt minste stolen sikret til noen har plass.

 

Send IM med henteadresse og lignende hvis jeg skal hente.

 

Mons

Mons

Link to post
Share on other sites

Det er supert Mons!

 

Foreløpig har jeg ikke fått noe svar fra selger. Har sendt ham beskjed, men han har ikke oppgitt telefonnummer. Tenkte uansett å sondere muligheten for å få ordnet frakt da han ikke sender.

 

Jeg sender IM om dette blir aktuelt :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Løfter denne tråden igjen.

 

Nå har jeg endelig fått selgeren av dette setet i tale (ja, mail i alle fall :giggle: )

 

Fremdeles ingen som skal fra Kristiansand til østlandet med det første? Han nekter nemlig å sende dette setet :confused:

Link to post
Share on other sites

Hei Komodo. 

Vi bruker en transportør på jobben som er både rimelig og pålitelig. 

Hvis du ikke får noen andre svar kan du høre med ham. Han kjører den rute et par ganger i uka tror jeg. 

 

Martin Olaussen

Martinico AS

Tel. 995 01 999

Dir. 941 52 533 

 

Hils fra Kalle.

Link to post
Share on other sites

Hei Kalle, og takk for tips!

 

Men denne karen nekter altså å sende stolen :worry:  Som en løsning har jeg derfor sett for meg at noen kanskje kunne plukke opp stolen for meg... Karen virker ganske dårlig i norsk også, så det er ikke så lett å kommunisere om detaljer. Men takk for tipset, det er absolutt verd et forsøk!

Link to post
Share on other sites

Jeg skal ikke østover, men kunne kanskje vært behjelpelig med å få sendt stolen avsted til deg fra Kristiansand. Ser nå at du har fått en enda bedre løsning via Dixie 2100, så da ordner det seg vel for deg likevel:)

b89c4711-b1e3-4407-804c-73cb716c3bf6.png

 

Medlem av

Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...