Komodo Startet 5.Juni.2016 Del på Facebook Startet 5.Juni.2016 God aften kjære båtfolk! Som noen av dere har fått med dere har jeg et lite prosjekt med en Draco 20 som skal bygges om til åpen båt/jolle https://baatplassen.no/i/topic/122661-draco-20-fra-daycruiser-til-jolle/ Jeg har nå skaffet meg en styrekonsoll til denne, men skulle gjerne hatt et passende sete også. Har funnet dette på Finn.no som ser ut til å kunne passe bra: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=76694137 Er det noen som har anledning til å plukke opp dette setet for meg dersom jeg blir enig med selger? Han ønsker ikke å sende. Håpet var da at noen i Kristiansand som har tenkt seg til Vestfold/Oslo/Østfold den nærmeste tiden kunne gjort meg denne tjenesten. Innser at dette er et skudd i mørke, men forsøker allikevel Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Lars Moe Svart 5.Juni.2016 Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 Lag en profil på Nimber og legg ut oppdraget, så tenker jeg det ordner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Juni.2016 Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 - synes den stolen fortjener en egen hentetråd :) Kanskje Bjørn tar oppdraget! Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 5.Juni.2016 Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 Jeg kan i alle fall hente den til Søgne, og antakelig ta den med østover ca 8 juli. Om den blir med østover kommer litt an på hvor stor den er og hvor mye annet jeg skal ha med. Hvis det ikke blir plass er i dt minste stolen sikret til noen har plass. Send IM med henteadresse og lignende hvis jeg skal hente. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Kjetil1 Svart 5.Juni.2016 Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 Hadde du spurt halvannen dag tidligere, kunne jeg tatt den. Kjørte Sola-Sandefjord-Drammen-Hokksund-Sola i går. Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Komodo Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 Det er supert Mons! Foreløpig har jeg ikke fått noe svar fra selger. Har sendt ham beskjed, men han har ikke oppgitt telefonnummer. Tenkte uansett å sondere muligheten for å få ordnet frakt da han ikke sender. Jeg sender IM om dette blir aktuelt Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Komodo Svart 5.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 Hadde du spurt halvannen dag tidligere, kunne jeg tatt den. Kjørte Sola-Sandefjord-Drammen-Hokksund-Sola i går. Ahh, kjedelig... Ja ja, sånn er det noen ganger Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Mouche Svart 5.Juni.2016 Del på Facebook Svart 5.Juni.2016 http://transportanbud.no/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Komodo Svart 21.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2016 Løfter denne tråden igjen. Nå har jeg endelig fått selgeren av dette setet i tale (ja, mail i alle fall ) Fremdeles ingen som skal fra Kristiansand til østlandet med det første? Han nekter nemlig å sende dette setet Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kallethekid Svart 22.Juni.2016 Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Hei Komodo. Vi bruker en transportør på jobben som er både rimelig og pålitelig. Hvis du ikke får noen andre svar kan du høre med ham. Han kjører den rute et par ganger i uka tror jeg. Martin Olaussen Martinico AS Tel. 995 01 999 Dir. 941 52 533 Hils fra Kalle. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 22.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2016 Hei Kalle, og takk for tips! Men denne karen nekter altså å sende stolen Som en løsning har jeg derfor sett for meg at noen kanskje kunne plukke opp stolen for meg... Karen virker ganske dårlig i norsk også, så det er ikke så lett å kommunisere om detaljer. Men takk for tipset, det er absolutt verd et forsøk! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
///CHARLIE Svart 26.Juni.2016 Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Er dette en stor eller liten stol? Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Komodo Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Hei Charlie! Dette er et enkelt jockeysete, tror det er ca 70 cm høyt. I tillegg er det en bøyle/ryggstøtte. Skal du den vein? Med litt flaks har han ikke solgt det til noen andre ennå Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Dixie 2100 Svart 26.Juni.2016 Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Jeg skal være i Lillesand til helgen, ned på fredag og hjem på søndag formiddag, så jeg kan ta den med til Stokke på søndag, evt ta den med til Drammen på mandag om det kanskje er noen som kjører Drammen-Østfold.... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Oi oi oi, nå begynner det jammen å lukte løsninger her! Stokke er ikke så langt for meg å kjøre. Jeg må sjekke opp om han har stolen ennå Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
///CHARLIE Svart 26.Juni.2016 Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Jeg skal ikke østover, men kunne kanskje vært behjelpelig med å få sendt stolen avsted til deg fra Kristiansand. Ser nå at du har fått en enda bedre løsning via Dixie 2100, så da ordner det seg vel for deg likevel:) Sitér dette innlegget Medlem av Princess Yachtklubb Vestlandet, Kongelig Norsk Båtforbund, Redningsselskapet Link to post
Dixie 2100 Svart 26.Juni.2016 Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Kan også møte deg i Horten om du tar ferja over søndag kveld.... Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2016 Det høres jo helt kanon ut! Jeg sender deg en IM! Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.