Jobmaster Startet 8.Juni.2016 Del på Facebook Startet 8.Juni.2016 Hei. Jeg har en VHF Rs 8300 som jeg må få lagt inn nytt MMSI nr på så jeg kan få benyttet DCS funksjonen. Dette trodde jeg ikke skulle være ett problem men det viser seg at det er. Så er det noen her inne som vet om ett maratimt verksted med det håndsettet med gul kant på. Ett såkaldt service håndsett Dette kreves vist for å forandre MMSI nr på disse VHF. Så vist noen vet om ett verksted så kan ha dette hadde det vært flott. På forhånd takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
dabe Svart 24.Mars.2019 Del på Facebook Svart 24.Mars.2019 Hei, fant du ut av dette? Jeg har samme problem Sitér dette innlegget Link to post
Ægirguten Svart 23.Mars.2022 Del på Facebook Svart 23.Mars.2022 Hei! Ingen som har løsning på dette? VHF funker men har ikke funnet ut hvordan sjekke eller endre MMSI. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 23.Mars.2022 Del på Facebook Svart 23.Mars.2022 Ægirguten skrev 1 time siden: VHF funker men har ikke funnet ut hvordan sjekke eller endre MMSI. Ta kontakt med et firma som selger samme merke. Privatpersoner får ikke skiftet MMSI Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.