Roger rabbit Startet 12.Juni.2016 Del på Facebook Startet 12.Juni.2016 Jeg kjøpte en gammel 7.5hk Mercury for og ha noe og pusse opp, jeg har googlet en hel masse, men finner ikke den informasjonen jeg er ute etter. serial nr: 295270 ingen bokstaver. Under lokket på selve motor står det thunderbolt ignition og comet lightning. Jeg selv har en formening om at den kan være fra 1970-72 men håper noen kan fortelle meg noe mer eksakt. motorlokk er av metall :) svinghjul er rødt. den har 2 sylindre. http:// Sitér dette innlegget Link to post
Westpoint Svart 12.Juni.2016 Del på Facebook Svart 12.Juni.2016 Hei. Ut fra dekselet er denne fra 70-72 mod som du tror ja. Etter 72 vart den røde fargen bytta til blå. Du mangler ikkje et siffer i nr du oppgir? Serienr for 1970 7,5 hk seier fra nr 2810637 til 3016580 Ta vare på denne flotte motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Roger rabbit Svart 20.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Noen som har brukermanual på gammel mercury? Skulle gjerne hatt eksplosons bilde av startsnor, klarte miste hele sulamitten i gulvet og delene føk rundt, har funnet alle men sliter med få det rett sammen, dette skjedde iforbindelse med start snor bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 20.Juni.2016 Del på Facebook Svart 20.Juni.2016 Hvis du sjekker på amerikanske sider kan det være at serienummeret ikke stemmer. Ikke umulig at du har en motor produsert på fabrikken i Belgia, og da avviker nummerseriene. På amerikanske sider har de som regel ikke oversikt over disse. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.