Goodspeed Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Tenkte jeg skulle dele noen bilder fra mini-henteturen av den nye båten. Båten er en Mørejet 30, 98 modell med KAD 43 og er godt vedlikeholdt. Båten ble hentet i Hardanger og kjørt hjem til hjemmehavn i Lindås, med et lite stopp på veien i Bergen (takk til Ask for å hjelpe med kaiplass). Båten i gammel hjemmehavn i Hardangerfjorden: På vei utover fjorden På vei mot Varaldsøy I fint driv Litt krappsjø over Bjørnefjorden med ca 4 m/s vind og strålende vær. Mørejeten går godt i sjøen. Bunkring ved Vedholmen. 8,77 kroner literen i idylliske omgivelser. Fin morgen bak Verftet før siste etappe hjem til Lindås. Stas å våkne opp etter første natt i ny båt. God båtsommer! Link to post
Frissy Posted June 12, 2016 Share Posted June 12, 2016 Gratulerer med ny båt. Fine bilder og fin båt. Nyt sommeren Link to post
Goodspeed Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Takk for det! Ser frem til turene med den nå utover sommeren. God sommer til deg også Link to post
Zitt Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Gratulerer så mye med ny flott båt, Goodspeed! Håper dere får en fin båtsommer! Link to post
LALUNA II Posted June 13, 2016 Share Posted June 13, 2016 Kjekke båter disse ...grattis med nye båt Link to post
Goodspeed Posted June 13, 2016 Author Share Posted June 13, 2016 Tusen takk for det! Skipperen selv er veldig fornøyd med valget. :) Link to post
leif_erikg Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Gratulerer med ny båt! Håper du trives med den! Hvor på Lindås ligger du? Ligger selv på Risasjøen. Link to post
Goodspeed Posted June 29, 2016 Author Share Posted June 29, 2016 Takk for det! Trives veldig godt med den, gode sjøegenskaper og praktisk båt. Jeg ligger i båtforeningen på Risa jeg også, så da deler vi havn (for øvrig har vi også delt klasserom i oppveksten ;)). Alex Link to post
Båtsjuk Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Haha, verden er ikke stor ser jeg Foreldrene mine har båt på Risa og, så då blir det kjekt å kikka på Mørejet neste gang jeg er der Link to post
Goodspeed Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Se der ja, sånn er det, særdeles liten verden når alt kommer til alt! Ja, da er det bare å ta turen ut og kikke, og er jeg ombord så er det bare å hilse på. :) Link to post
Zitt Posted June 30, 2016 Share Posted June 30, 2016 Vi har en datter som har flyttet ut til Lindås(Kleivdalen), men vi har ennå ikke tatt turen ut dit med båt. Håper du med bilder og tekst kan friste oss til å gjøre noe med akkurat det. Tar i mot alle tips om gjestehavner i området med takk. Vi har en viss kontroll på Bergen og sydover, men er ukjent med båtparadiset nord for Bergen. Regner med at den flotte båten deres ikke får ligge i ro lenge om gangen. Link to post
leif_erikg Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Hehe, fantastisk! Verden er liten ja. Er i båten nå, og lurer jaggu på om jeg såg deg der ute. Kanskje jeg tar turen utom og regnet løyer litt :) Link to post
leif_erikg Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Jeg var gjerne litt treg der... Link to post
Vedvards Posted July 28, 2016 Share Posted July 28, 2016 Fin tur og flott båt. Gratulerer Link to post
Goodspeed Posted August 2, 2016 Author Share Posted August 2, 2016 Jeg var gjerne litt treg der... Hehe, se der ja. Ble akkurat for sent det. Tar det neste gang! :) Selv om det ser ut som at vi må vente en stund på at dette regnet løyer.. Fin tur og flott båt. Gratulerer Takk for det! :) Link to post
Recommended Posts