runes Startet 13.Juni.2016 Del på Facebook Startet 13.Juni.2016 Hei, Jeg har lyst på spinnakerbom i karbon til min Elan 37. Tenkte jeg kunne lage dette selv ved å bytte ut alurøret på den jeg har. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et slikt rør? Evt noen som vet hvem som kan gjøre en slik jobb? Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Langedahl Svart 13.Juni.2016 Del på Facebook Svart 13.Juni.2016 Jeg kjøpte rør hos Elvstrøm for en del År siden. Sitér dette innlegget Link to post
runes Svart 14.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Ja, kan kjøpe for 15.000 hos riggmaker eller seilmaker, men jeg hadde håpet å få til noe billigere. 15.000 for et rør er kriminiminiminellt! Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Noe sånt? http://www.easycomposites.co.uk/#!/cured-carbon-fibre-products/carbon-fibre-tube/roll-wrapped-carbon-fibre-tube Ser jo at de muligens driver med "litt" overpris i Norge :-) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 ikke lenge siden det lå et par bommer på Finn, til OK priser, ville lagt inn et autosøk der. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
pacuare Svart 14.Juni.2016 Del på Facebook Svart 14.Juni.2016 Spennende link, har sett etter karbonrør på noen rare prosjekter. Men det største røret jeg fant var 60,3 mm i 2,5meters lengde til 185 pund. (tipper 3500 levert i norge). Med dobbel diameter og dobbel lengde tror jeg ikke det blir billigere enn 15k. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.