pyrre Startet 27.Juni.2016 Del på Facebook Startet 27.Juni.2016 (redigert) hei! har en tamd22 som lekker/svetter litt olje slik at det blir liggende rett under oljekjøler en. problemet er det at jeg ikke klarer å se hvor det kommer fra. (oljen legger seg i dørken ca på midten av kjøleren, og det kan de ut til at den kanskje spytter den ut. noen som har noen ide til hva som bør sjekkes først? har kjent opp på undersiden i bakkant av kjøleren, og der kjennes det rent ut, bortsett fra bolten som fester den i blokka nederst på kjøleren. Redigert 27.Juni.2016 av pyrre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 27.Juni.2016 Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 Har du prøvet å se med et slikt speil med teleskopskaft og en lommelykt. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
pyrre Svart 27.Juni.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2016 har nok desverre ikke det, men må vel blir det neste ! tenkte å forhøre meg om noen hadde en formening om hva det kanskje kunne være mens jeg skaffer speil. eller kanskje noen som har vert borti noe lignende Sitér dette innlegget Link to post
LGF Svart 29.Juni.2023 Del på Facebook Svart 29.Juni.2023 Fant du ut hva som var årsaken? Opplevde det samme i dag - det kommer rett ut av godset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.