mwigg3 Startet 9.Juli.2016 Del på Facebook Startet 9.Juli.2016 Hei har en crescent utenbordsmotor 71mod. Har blitt overhalt i år 2000, startet opp en gang og deretter blitt lagret på en låve helt til i år. Er nesten ny å se til! Startet ganske så lett faktisk etter å stått i 16 år, men veldig hard å få i gir. Det er ikke wiren, men selve gir armen på motoren. Er det noe som går seg til når jeg får den på vannet? Sitér dette innlegget Link to post
Snusmumrikken Svart 9.Juli.2016 Del på Facebook Svart 9.Juli.2016 Min Mariner var noe inni hampende hard å få i gir. Hadde ikke blitt brukt på et år, samt brukte andre kabler osv. Har gått seg til etter de siste 3 turene jeg har hatt med båten. Vil tror det samme kan gjelde din. Må bare få brukt den litt, evt smøre opp? Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
mwigg3 Svart 10.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 OK godt å høre at det er en mulighet uten å demontere alt. Har prøvd å smurt med crc der jeg kommer til, men synes ikke det ble noe bedre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.