svein b Startet 10.Juli.2016 Del på Facebook Startet 10.Juli.2016 Hei, korleis kan eg fjerna slike flekkar fra dekket på min Storebro Solö? Eg slipte bort lakken fra dekk i fjor haust for å få treverket skikkeleg tørt, men det har dessverre dryppa rustvatn fra taket i båthuset i løpet av vinteren. -svein Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Juli.2016 Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Vask med oksalsyre (tynnet). Sitér dette innlegget Link to post
svein b Svart 10.Juli.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Takk for svar. Ser i ein annan tråd at Biltema Bio Felgrens (361717) inneholder oksalsyre og kan brukast. Anbefalar du dette, eller bør eg kjøpa rein oksalsyre? Kvar kan dette kjøpast? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Juli.2016 Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Du kan bruke hva som helst, bare ikke blandingen blir for sterk. Felgrensen er sikkert god nok. Bare pass på at området må holdes fuktig over en periode på en snau halvtime ved 20 grader C. Legg eksempelvis et vått tøy over. Spyl med vann etter endt behandling, vanlig vanntrykk, ikke høytrykk. Du må prøve deg frem. Bedre å starte litt defensivt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.