evenbor Startet 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2016 (redigert) Hadde en grundig vask av motorrommet i går. Da dukker det opp en mystisk del som jeg ikke greier å fatte hva er, og hvor den hører hjemme. Motoren er en Bukh dv10 Håper kanskje noen her kan hjelpe meg Redigert 14.Juli.2016 av evenbor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Det derre tror jeg man kaller en peilepinne. Den skal stikkes ned i et passende hull på motoren. Eller på giret. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 (redigert) Den til høyre kalles 20-kroning og kan benyttes som betalingsmiddel Redigert 14.Juli.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
evenbor Svart 14.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Da skal jeg se om det kan være en plass på girkassen den lange passer inn, og om jeg får kjøpt en is for den runde. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Ja, i dagens kontantløse samfunn forstår jeg godt forvirrelsen som oppstår når man plutselig finner en god, gammeldags mynt! Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 (redigert) Ikke noe mobbing, tusen takk! Bare ikke bruk peilepinnen i betalingsautomaten, så skal nok dette gå bra. Redigert 14.Juli.2016 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
evenbor Svart 15.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2016 Flott, nå har jeg en 20 kroning i girkassa og pinnen sitter fast i bankterminalen på Joker'n Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 15.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2016 Får ikke håpe det kom for mye vann i girkassa hvis du vasket uten peilepinne. Sitér dette innlegget Link to post
evenbor Svart 15.Juli.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2016 Det må ha komment litt inn der, så blir å prøve å få pumpet ut det som er der og fylle på ny olje. Har heldigvis ikke kjørt båten etter dette. Merket at det nesten ikke var noe olje i den heller så det kan jo forklare en klankelyd jeg har hatt i motoren før dette når jeg har kjørt i lav fart og på tomgang Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.