Jump to content

Scand 26 HC Prosjekt


Wilhelmsen

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Vanskelig å si utifra bilder, men det ser ut som om finer har delaminert? Tror det er vanskelig å få tørket alt opp ned til 5-10% fuktighet og relaminere mellom hvert tresjikt. Du måtte nesten ha lagd en slags vacuumbagging-jigg ting og mettet hele akterspeilet i epoxy innenfra og ut og forsterket med duker utenpå. Tror det er mindre jobb å skjære ut det som er delaminert og felle inn ny plate og legge duk utenpå det igjen.

 

-men det er ikke godt å se utifra bilder. Kanskje det ser styggere ut enn det er :)

NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det.

Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...