SLACK Startet 14.August.2016 Del på Facebook Startet 14.August.2016 Hei, Har nylig gått til innkjøp av min første seilbåt (Albin Cirrus). Gjennom båtferien i sommer har vi imidlertid avdekket et par lekkasjer som har resultert i noen "spennende" opplevelser for å si det mildt. I tillegg til "standard" lekkasje fra vindu, mener jeg at vannet som har blitt lenset stammer fra skjøten mellom skroget og overbygget. Har strammet til samtlige bolter i fotlist som ligger utenpå skjøten, men uten hell. Så nå tenker jeg at jeg bør ta av hele fotlisten, inspisere og skrape vekk gammel tetningsmasse i skjøten for deretter å påføre Tec7 e.l. (i tillegg til boltgjennomføringer i fotlist). Er det evt. andre som har hatt erfaring med lekkasje fra skrogskjøt/fotlist? Er prosessen som jeg beskriver over like enkel som jeg ser for meg? Alt av innspill settes pris på:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.