LALUNA II Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 (redigert) Eric som hjalp dere på fiskelaget ? Redigert 20.August.2016 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
sigdy Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 takk for en skikkelig hyggelig reisebeskrivelse. Ha en trygg tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 For snille gutter går det meste bra. Når dukker dere opp i Arendal da. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Eric som hjalp dere på fiskelaget ? Fikk ikke navnet! Men veldig hyggelig! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kenneth 81 Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Får lyst på ny båt jeg og når jeg leser slike tråder Desverre sier madammen at vi må kjøpe leilighet først Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
ms ALPE Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Bra reisebeskrivelse. Gøy å følge med på turen. Ser det er "litt" regn i området nå, men det blir bedre utover kvelden Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Han til venstre https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/3228_1155257159181_2172189_n.jpg?oh=21007b5398517232d0e74cf543b49caf&oe=5846A923Blir dere liggende i Mandal ?Regner her nå så kanskje ikke så fristene å tusle i regnet Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Klarner opp nå null vind kast loss Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Da har vi plottet ny rute og satser på Kristiansand i kveld. Blir innaskjærs på ukjent grunn så ingen nattseilas i dag. Det rusket godt utpå men innaskjærs er det helt nydelig! Følg oss på mAIS! Har ikke fått laget egen bruker enda så det blir å følge Solbris LL3997! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Klarner opp nå null vind kast loss Nå har vi kommet oss avgårde og skal være på mAIS med Solbris LL3997! Har lagt opp rute innaskjærs så det blir ikke nattseilas! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Bitteliten Svart 20.August.2016 Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Herlig tur. Hvilken havn i Moss ligger dere i? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Herlig tur. Hvilken havn i Moss ligger dere i? Kjell har plass i Sundstredet båtforening... Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Vi fikk en nydelig tur gjennom Ny Hellesund! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 takk for en skikkelig hyggelig reisebeskrivelse. Ha en trygg tur videre! Koser oss skikkelig! Og det er en glede å dele! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 For snille gutter går det meste bra. Når dukker dere opp i Arendal da. Vi ligger i Kristiansand nå og går forhåpentligvis tidlig?! Tenker vi er i Arendal fire fem? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Får lyst på ny båt jeg og når jeg leser slike tråder Desverre sier madammen at vi må kjøpe leilighet først Ser ikke problemet! En flytende leilighet? Det har jeg!???? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 20.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August.2016 Vi fikk en fin tur fra Mandal til Kristiansand med litt dønninger på de få åpne strekka. Nå skal vi slappe av til det blir lyst og oppleve Blindleia i morgen! Noen flere bilder! Og i morgen håper vi det blir flere fine bilder! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Da var vi kommet til dag på vår hentetur og vi våknet til frisk vind og skyer. Nå klokka 8 er det lettere skyer og mye mindre vind. Vi kan gjøre oss klar for etappen Kristiansand - Arendal. Noen bilder fra Kristiansand på morgenen! Denne lå i gjestehavna. En Colin Archer kopi i aluminium! Bygget for å hedre Colin Archer! Et noe spesieltil fartøy! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Pål Hodne Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Den aluskøyta har en egen tråd her på forumet. Er bygget av noen som skal seile den til Kina. Er mulig å være med som mannskap. Sitér dette innlegget http://www.hundefotografering.no Link to post
Chilli Solbris Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Da var mAI5 på igjen med Solbris LL3997. Vi fikk ganske hard sjø på de åpne sprekkene. Ikke at det var så høy sjø, kanskje 1,5 m på det meste. Men det var mye av det og inn fra siden! Vi fant it av alt vi ikke hadde surret! Skuta oppfører seg eksemplarisk! Er veldig positivt overrasket over sjøegenskaper og forbruk! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
LALUNA II Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Tidlig oppe i dag Kommet dere inn i blindleia ser jegBlir nok noe friskere fra Homborsund til Arendal men bare å gi gass så er det fort gjort over der God tur videre Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Chilli Solbris Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Tidlig oppe i dag Kommet dere inn i blindleia ser jeg Blir nok noe friskere fra Homborsund til Arendal men bare å gi gass så er det fort gjort over der God tur videre Stoppet i Lillesand for å bygge rute videre til Arendal! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kenneth 81 Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Apropos forbruk, hva bruker ett slikt flott lite skip egentlig? Frister veldig å hoppe over 3-fot-syka og gå rett for 10-15-fot-syka neste gang det byttes båt. Vedlikehold og det meste av mekking kan jeg gjøre selv, men drivstoff er det litt værre å fikse selv... Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 21.August.2016 Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 (redigert) Apropos forbruk, hva bruker ett slikt flott lite skip egentlig? Frister veldig å hoppe over 3-fot-syka og gå rett for 10-15-fot-syka neste gang det byttes båt. Vedlikehold og det meste av mekking kan jeg gjøre selv, men drivstoff er det litt værre å fikse selv... Kenneth, du må aldri regne liter pr time under drift. Regn liter pr time ombord. Det er mye gøyere Redigert 21.August.2016 av Bjørn Løvjomås (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 21.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August.2016 Stoppet i Lillesand for å bygge rute til Arendal. Flott sted! Men at de kan være bekjent av det toalettbygget er meg en gåte! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.