Nordkapp-king Startet 23.August.2016 Del på Facebook Startet 23.August.2016 Jeg er lykkelig eier av en eldre Nordkapp 22 DC King (1985-1986 modell). Båten er fullstendig uten dekaler, men jeg mener å ha sett bilde av original-dekalen til denne båten ett eller annet sted. Mener å huske at dette var en metallplakett (der det står Nordkapp 22 DC King) til montering på sidene av båten. Har vært i kontakt med Nordkapp, men de har bedt om bilde da eierskapet til Nordkapp var et annet på midten av 80-tallet enn det er i dag. Spørsmålet er da om noen her har et bilde av den originale dekalen til denne båten - og evt. tips om hvor man kan skaffe seg slike. Eller, om jeg husker helt feil her :) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 Hei, Nordkapp-king. Jeg tror ikke det stod 22 på disse. Fant denne varianten som jeg mener du skulle hatt ? Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp-king Svart 23.August.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2016 Supert !! Tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 (redigert) Jeg vet ikke om den passer helt hos deg med stripa du har i dag ? Jeg ville nok vurdert å oppgradere disse dekalene også. Du kunne hatt en mere fancy variant i klistremerke-utgave under fenderlista bak der luftinntaket er ? Eller andre forslag? Denne og Comtessen holder seg den dag i dag designmessig, synes jeg. Klassiker! Redigert 23.August.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 Var nordsjøplast i Sarpsborg som lagde nordkapp på 80tallet. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.