KOB Startet 7.Mai.2003 Del på Facebook Startet 7.Mai.2003 Den tradisjonsrike båtmessen i Arendal går av stabelen Kristi Himmelfarts-helgen (29 mai - 1. juni). Alltid verdt et besøk, ikke minst hvis solen skinner. http://www.baatmesse.com/ Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Mai.2003 Del på Facebook Svart 17.Mai.2003 Vil bare minne om den kommende messa i Arendal fra 29. mai til 1. juni, en av de bedre messene ettersom du får oppleve båtene i sitt rette element. Se http://www.baatmesse.com/ Du kommer vel? Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 27.Mai.2003 Del på Facebook Svart 27.Mai.2003 Messen nærmer seg, og en god unnskyldning til en langhelg i båten ligger rett foran nesen din Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Flem340 Svart 27.Mai.2003 Del på Facebook Svart 27.Mai.2003 Kan ikke se at Holms innredning skal være representert. Trodde kanskje at det var en mulighet for et godt tilbud på et halvfabrikat. Det hadde jo også vært fint å fått sett ordentlig på Sun 33 for en bestemmer seg. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 27.Mai.2003 Del på Facebook Svart 27.Mai.2003 ...he he, Nei Holms reklamebudsjet tror jeg er begrenset. Iflg. hamselv har han kun kapasitet til å bygge ca 12-13 båter i året, og det gjør han idag uten å reklamere noe særlig. Selv fikk jeg sjekket båten på "Båter i Sjøen"-messa som går av stabelen hver høst i Sandvika (tror jeg det heter) Her tror jeg han pleier å stille med en lånt båt. ....men dersom alt går som planlagt skal jeg selv en tur på messa. Blir vel liggende i gjenstehavna med båten tenker jeg. Du er velkommen til å ta en titt og en båtprat om du finner meg PS Regner ikke med å være i Arendal før fredag. Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
KOB Svart 27.Mai.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2003 ... PS Regner ikke med å være i Arendal før fredag. Vi prøver også å få tatt en Arendals-tur - fredag eller lørdag regner jeg med. Messa er absoltt verdt et besøk. Kanskje vi sees? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Flem340 Svart 28.Mai.2003 Del på Facebook Svart 28.Mai.2003 ....men dersom alt går som planlagt skal jeg selv en tur på messa. Blir vel liggende i gjenstehavna med båten tenker jeg. Du er velkommen til å ta en titt og en båtprat om du finner meg Takker for invitasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 16.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Henter opp denne tråden igjen. I Kristi Himmelfartshelgen er det båtmesse i Arendal igjen. Pollen er full av båter fra torsdag til søndag. Greit å komme til både med bil og båt, for de som ikke er for langt unna. http://www.baatmesse.com/ontime.asp Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
KAT Svart 16.Mai.2004 Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 I Kristi Himmelfartshelgen er det båtmesse i Arendal igjen.http://www.baatmesse.com/ontime.asp Du mener nok Pinsehelgen. KAT Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 16.Mai.2004 Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Du mener nok Pinsehelgen. KAT Det stemmer at det er himmelfartshelgen som KOB skriver. http://www.baatmesse.com/ontime.asp Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
KOB Svart 16.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Du mener nok Pinsehelgen. KAT Båtmessa i Arendal har alltid vært i Kr. Himmelfartshelgen.... I hvert fall så lenge jeg har visst om den. Også denne gang. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 16.Mai.2004 Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Den store nyheten for meg her er at messa faktisk åpner på Kr Himmelfartsdag! Jeg trodde messa var fredag-søndag. Jeg har avtalt tur til Nidelv for å se på 320 Cruiser fordi jeg skal til USA fredag - også nå har jeg allikevel tid til å reise på messa. Da blir det to turer til Arendal på 1 uke med masse båtprat. Snakk om å slå to fluer i en smekk God 17. mai til dere alle Vi tok isen på forskudd i Son i kveld - nydelig vær - og ikke like lange køer som det antakelig blir i morgen Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 16.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mai.2004 Den store nyheten for meg her er at messa faktisk åpner på Kr Himmelfartsdag! Jeg trodde messa var fredag-søndag. Jeg har avtalt tur til Nidelv for å se på 320 Cruiser fordi jeg skal til USA fredag - også nå har jeg allikevel tid til å reise på messa. Joda, denne messa har alltid åpnet Kr. Himmelfartsdag, dvs. torsdag. Lykke til med besøket hos Nidelv. Blir sikkert kjempespennende. Og du får jo en helt annen anledning til å se på båten når du ikke skal slåss om oppmerksomheten med andre skuelystne. Var forresten på salgsmessa i Leangbukta i dag. Det var så fint vær, så etter at 17.mai-pliktene (forberedelsene) var unnagjort fikk jeg en kort permisjon Mye liv og en del båter, mest Bavaria, men også litt Windy, Nidelv, en Viksund, Fjord-ternene, og en god del Marex-er. Bl.a. 330 i lukket og åpen verjon (cabriolet). En flott båt, ingen tvil om det. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 :flag: pokker, den messa hadde vært moro å vert på, men er som vanlig på jobb Vi nordsjøarbeidere har det ikke lett M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Vanisian Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 :flag: pokker, den messa hadde vært moro å vert på, men er som vanlig på jobb Vi nordsjøarbeidere har det ikke lett M/Y Ellen Marie Hei! Å vera Nordsjøarbeider er å ha det som plommen i egget. Ein 14 dagersøkt er jo noko som høyrer til etter 4 vekers ferie. Steinar Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 17.Mai.2004 Del på Facebook Svart 17.Mai.2004 Yes!! i år blir det messe på oss .. Regner med å få sett nye Joda 37, den er jeg spennt på Noen som vet om den er klar og skal stilles ut ? Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
KOB Svart 18.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Joda 37 var kort omtalt i siste nr av Båtmagasinet. Fikk bra omtale. I et intervju med eier av Joda (Ingmann??) sa han at han selv skulle feriere i denne i sommer. Så jeg vil tro at båten er tilgjengelig, og håper at den vises i Arendal. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Victora III Svart 18.Mai.2004 Del på Facebook Svart 18.Mai.2004 Joda 37 er med i programmet som jeg fikk i posten i dag. Så er det bare å håpe at været blir verdt en båtmesse under åpen himmel. Messa er absolutt verdt et besøk! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 20.Mai.2004 Del på Facebook Svart 20.Mai.2004 Da er messa besøkt. Var der fra begynnelse til slutt i dag. Flott vær (litt for mye vind) og mange flotte båter. Drømmene er satt i sving nok en gang. Kan anbefales :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 På tide å løfte opp denne igjen, for nå er det like før portene åpner i Arendal igjen. Fra i morgen, torsdag, og frem til søndag er det nok litt av hvert å se på rundt Pollen. Det er vel flere her som stiller opp i løpet av messedagene Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Jeg skal i alle fall en tur - om det blir fint vær tøffer vi innover på lørdagen - håper det er plass i gjestehavna. Baatplassenvimpelen er oppe, so om det kan bli en båtprat med noen andre herfra kanskje.. 1/2-Geir Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Andy Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Jeg skal på messa ja Håper det er tilbud på flaggstang i stål og flagg Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 4.Mai.2005 Del på Facebook Svart 4.Mai.2005 Regner også med en tur. MÅ jo få sett på Nor Stars nye flaggskip (Nor Star 350) som lanseres på messa. Den ser meget spennende ut på bilder og i presentasjonen. Romslig og pen båt. Den kommer på i underkant av 2 mill. - litt i overkant av hva jeg hadde forventet. I dette prissegmentet er det som kjent en del å velge i... Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 7.Mai.2005 Del på Facebook Svart 7.Mai.2005 I går ble messa besøkt, og det var som vanlig en hyggelig måte å bruke en fridag på. Har ingen tanker om å kjøpe ny båt, men å drømme seg litt bort er vel lov en gang i blant Jeg får vel innrømme at jeg nok en gang falt for Viknes 1030. I mine øyne skal en lete lenge etter tilsvarende praktisk flerbruksbåt. Den utstilte båten var påkostet med teakdekk, noe som gjorde båten enda mer innbydende, rent eksteriørmessig. Og forøvrig var det hyggelig å se Bluewater her på forumet som lå innerst i Pollen med sin Karnic, med baatplassen-vimpelen vaiende i vinden Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 7.Mai.2005 Del på Facebook Svart 7.Mai.2005 Den tradisjonsrike båtmessen i Arendal går av stabelen Kristi Himmelfarts-helgen (29 mai - 1. juni). Alltid verdt et besøk, ikke minst hvis solen skinner. http://www.baatmesse.com/ <{POST_SNAPBACK}> men datoen er helt feil, det er jo 5-8 mai. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.