Joan G Svart 21.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2021 Jeg har ikke kunnskapen, verktøy og tid til å dele båten i to, slik at jeg kan gjøre akterspeilen som den var før og derefor jeg har prøvet å finner en annet løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Joan G Svart 6.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2021 Endelig ferdig med akterspeil... Jeg har ikke tenkt kan bli så mye jobb med denne, men har jeg lærte mye. Jeg brukte en aluminiumsplate som har over 10 mm tykkelse på utsiden, tek7 og rustfri skruer. Jeg hope vil holde noe år. Takk til alle som har kommet med råd. Sitér dette innlegget Link to post
Selco Racing Svart 8.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2021 Øvelse gjør meister. Blev fette solid å snyggt. Rena proffset. ??? Sitér dette innlegget Link to post
Joan G Svart 1.April.2021 Link til dette innlegget Svart 1.April.2021 On 3/8/2021 at 11:59 AM, John Rambo said: Øvelse gjør meister. Blev fette solid å snyggt. Rena proffset. ??? Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.