hot boat Startet 17.September.2016 Del på Facebook Startet 17.September.2016 hei Har en bosch 6 pols tenningslås som eg ikkje har koblingskjema på .Motoren i båten er en disel uten gløding. Her er talla bak på den.Noen som veit 15 30 30 50 57a 75 Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Tenningslås hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
hot boat Svart 17.September.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.September.2016 ingen?? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 17.September.2016 Del på Facebook Svart 17.September.2016 http://www.bosch-automotive-tradition.com/media/en/automotive_tradition_1/teile_1/switches/downloads_3/klemmenbezeichnungen.pdf Sitér dette innlegget Link to post
zainka Svart 17.September.2016 Del på Facebook Svart 17.September.2016 Heisan.. du må nok belage deg på å måle det ut. Har gjort det samme med en gammel VP. Tegnet opp og merket alt før jeg koblet alt i fra. Fant ut hvor 12v gikk inn fra bateri og antok det som common. Målte så mellom alle pinner for hver nøkkel posisjon. Hugs at flere pinner kan ha forbindelse i samme posisjon. Kan nesten anta at 30 og 30 er samme punk med to kabelsko. Har du bulde av låsen eller står det ett type nummer på den? Sitér dette innlegget Vidar Vidnes Fishes live in the sea, as men do a-land; the great ones eat up the little ones. William Shakespeare Link to post
Dinamo Svart 10.April.2017 Del på Facebook Svart 10.April.2017 eg ser at denne tråden er gammel, men eg har no rota fram ein tabell som eg eingang fann på nettet, og der står: 30 får + inn til tenningslåsen 15 gir strøm ut til tenning og instrumenter. 50 gir strøm til startinnslag. Om 57a står der parklys. 75 er strøm til radio, på låser som har egen radiostilling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.