ebonita Startet 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2016 (redigert) I taket på motorrummet (dvs på undersidan av motorrumsluckorna) har jag problem med att ljudisoleringen vill lossna på ett par ställen (se bilder). Någon som har förslag till lim för att fästa upp den? Jag råkar ha en burk gammaldags lösningsmedelsbaserat 'Casco S9 Super' kontaktlim stående, kan detta vara lämpligt? Eller finns något spraylim? :confused: Redigert 11.Oktober.2016 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 Jeg vil anbefale deg skrue med isolasjonsskive, Major. Ala: http://www.fischernorge.no/desktopdefault.aspx/tabid-1740/ Jeg brukte Biltema sitt 2-komponent lim. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 Hulda bruker kontaktlim fra Biltema på selve platen. I tillegg kommer perforert plate som blir skrudd gjennom matten og inn i treverket. Disse platene kan man få i forskjellige materialer, fra rustfritt AISI 316 til aluminium. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 (redigert) Dette limet brukte jeg: http://www.biltema.no/no/Bygg/Kjemikalier/Lim/Kontaktlim-2000029968/ Mente det var 2-komponent, men det var feil. Redigert 11.Oktober.2016 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
njal Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 Jeg har også brukt det kontaktlimet, og det har holdt bra hos meg. Ingen tegn til at det glipper. Sitér dette innlegget Båten min:Livet med Tortuga, Maxi Fenix 28 fot Link to post
Fjordgubbe Svart 11.Oktober.2016 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2016 Eg har brukt det dyre vannbaserte kontaktlimet frå Casco. Eg har til og med to lag av dei tunge platene og som er vanskelegare å få til å feste enn dine. Kjøpte skruer og, men dei er heilt unødvendige hos meg. Heng so berre det. Men brukte langt meir lim enn det som stod på boksen, og so må limet vere nesten tørt, men det veit du sjølvsagt. Det limet du viser til kan brukast solenge det er flytande, men smør tjukt på på isolasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.