Ask Posted October 31, 2016 Share Posted October 31, 2016 (edited) Hei Er det einkvan som har erfaring med Navi Light frå Maritim? Denne synest ok, men korleis er kvaliteten? https://www.maritim.no/navi-light-rb-360-grader-tricolor#tabHeaderStock Kva må eg eventuelt ha i tillegg, eller i staden for, på ein hurtiggåande båt på 15 fot? Ask Edited October 31, 2016 by Ask (see edit history) Quote Link to post
Sjeldenutpå Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Kjenner ikkje kvaliteten. Dette er lanterne for seilbåt. Motordrevne båter skal også ha topplanterne, så vist du ordner deg det i tilleg, så kan du bruke denne. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
alfaalfa Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Kvaliteten på denne er meget bra. Den lyser godt og varer lenge! Quote Link to post
Hakkannen Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 Kan skrive under på at kvaliteten er bra Bruker en slik rundtlysende hvit når jeg er ute kveldstid med jolla, stroppa under haka og lanterna oppå hodet, ser kjempesmart ut Men fungerer! Lyser godt og lenge, flyter (om den skulle dette av, med magnetfestet tror jeg den blir for tung) og er vanntett. Kan anbefales! Quote Link to post
Janoho Posted November 1, 2016 Share Posted November 1, 2016 har de på en rib, er vel ganske godt fornøyd med de. Quote Link to post
Recommended Posts