Ask Startet 31.Oktober.2016 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2016 (redigert) Hei Er det einkvan som har erfaring med Navi Light frå Maritim? Denne synest ok, men korleis er kvaliteten? https://www.maritim.no/navi-light-rb-360-grader-tricolor#tabHeaderStock Kva må eg eventuelt ha i tillegg, eller i staden for, på ein hurtiggåande båt på 15 fot? Ask Redigert 31.Oktober.2016 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Kjenner ikkje kvaliteten. Dette er lanterne for seilbåt. Motordrevne båter skal også ha topplanterne, så vist du ordner deg det i tilleg, så kan du bruke denne. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
alfaalfa Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Kvaliteten på denne er meget bra. Den lyser godt og varer lenge! Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 Kan skrive under på at kvaliteten er bra Bruker en slik rundtlysende hvit når jeg er ute kveldstid med jolla, stroppa under haka og lanterna oppå hodet, ser kjempesmart ut Men fungerer! Lyser godt og lenge, flyter (om den skulle dette av, med magnetfestet tror jeg den blir for tung) og er vanntett. Kan anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 1.November.2016 Del på Facebook Svart 1.November.2016 har de på en rib, er vel ganske godt fornøyd med de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.