Jump to content

Askeladden P66 Weekend, Monterning av utstyr

omov

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en Askeladden P66 weekend, som jeg ønsker å montere høyttalere og lyskaster/søkelys i. Jeg håper noen her har gjort det før og kan gi meg noen tips.

Hvor kan jeg montere høyttalere inn og ute? (Kan de monteres på sidevegg bak over vindu, eller oppe i taket?) Det ser ut som om det er trukket høyttaler ledninger en eller annen plass, og jeg vil gjerne vite hvor.

Er det kablet opp for en sone ute også, eller må jeg trekke ledninger selv?

bilde

Jeg ønsker også å montere ett søkelys, og har kjøpt meg ett lys fra Jabsco (RC 146). Jeg tenkte å montere kontrolleren ved siden av sterioen, og ta strøm herfra. (Rød ledning som er ferdig trukket) Er dette en god idee, eller er det andre med gode løsninger her?

bilde

bilde

Håper noen kan hjelpe. Om noen har en båt med høyttalere ferdig installert hadde det vært flott med bilder.

Fortsetter selv på denne tråden, om det kan være til interesse for andre som monterer utstyr i en Askeladden P66 Weekend.

Da har jeg borret hull på SB og BB side for montering av høyttalere. Ledningene ligger klar for sone2 her.

Det var en fryd og se at alt lå klart, og bare var å plugge rett i høyttalerene.

bilde

bilde

Med høyttaler montert.

bilde

Jeg ser at det er lagt opp ledninger for 2 forskjellige soner med høytalere. 1 Sone er inne som vist på bildene, men vet noen hvor sone 2 er?

Hadde vært topp om noen har bilder på dette.

Neste del er å kople Fusion anlegget til det ferdig strukkede ledningsnettet.

Jeg kjøpte en overgang på Biltema fra ISO plugger til "ledninger", slik at jeg kan kople anlegget som har en spesial plugg til ISO kontaktene.

bilde

Fortsettelse følger.

• 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...