mgjell Startet 6.November.2016 Del på Facebook Startet 6.November.2016 Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Stilig! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Herlig :-) vi var 15 dykkere i vannet hos oss i går. Litt overgang å dykke hjemme etter en ukes vrakdykking i Rødehavet for 10 dager siden, men alltid fint å dykke ? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Like greit det Bitteliten. Thistelgorm er uansett oppskrytt Dere har jo Norvard i Mossesundet Mgjell: fin film Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 (redigert) Thistelgrom er fortsatt bra. Rosali Möller er fantastisk. Var i motorrommet der bla, men det ligger jo dypere enn Thistelgorm Norvard er det dykkerforbud på pt. Desverre. Og ofte veldig dårlig sikt :-). Redigert 6.November.2016 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Mange år siden jeg var på Norvard nå, men da fikk vi tillatelse til å dykke der av havnesjefen. Jeg foretrekker å dykke på vrak hvor man ikke møter andre dykkere/grupper under vann. Det setter et kommersielt preg som jeg synes ødelegger hele dykket. Kan ikke fordra dykkegrupper med guider heller For meg er ikke god-følelsen med et dykk synonymt med god sikt og varmt vann. Rosali Möller kjenner jeg ikke til Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 (redigert) Svært få dykker i Egypt nå. Vi var alene på Thistelgorm :-). For noen pr siden var det 100.000 dykkere i året der.... Rosali Möller ligger i samme område, ca 25nm lenger SV. Max dyp 55 meter. Dekket på 33 meter. Motorrommet ca 44 meter. https://goo.gl/images/wtcsM9 Vi var 6 dager på båten, 3-4 dykk per dag. 20 dykkere Som alle kjenner hverandre. Nye steder hele tiden. Guide hadde vi ikke med ned, bare briefing ombord. Redigert 6.November.2016 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 6.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2016 Har kun dykket i Florida og Kreta. Kommer ikke opp mot Norge synes jeg da ;) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Norge er flott ja :-) Kreta dykket jeg på i sommer. Rødehavet er ca 10millioner ganger bedre :-) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.November.2016 Del på Facebook Svart 6.November.2016 Ingen tvil om at dykkingen i Rødehavet er flott Det er vel kanskje et av de mest fargerike stedene her på jorda med en utrolig artsrikdom og koralltetthet. Men det kommer jo an på hva slags opplevelser man er ute etter når man dykker. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ask Svart 7.November.2016 Del på Facebook Svart 7.November.2016 Hei Eg er samd med Komodo i at guiding og andre dykkegrupper øydelegg dykkinga. Eg har dykka eindel rundt i verda, og for meg er Vestlandet best. Ask Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 9.November.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2016 Norge er flott ja :-) Kreta dykket jeg på i sommer. Rødehavet er ca 10millioner ganger bedre :-) Det tror jeg på. Det var så vidt jeg gadd å gjennomføre to dykk på Kreta :( Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.