19 fot Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden XardasKSP skrev On 6.7.2025 at 16.12: @19 fot Var vel like stort ved Risør godt nok for at uerfarne med havet som meg ikke hadde følt seg trygge i pontonger eller joller. Hvordan går det med båten din nå? Siste kommentaren din i denne tråden var 6. juli, og det er jo ei stund siden. Men mener å huske å ha lest at det var lite fisk så båten din ble lite brukt. Selv tok jeg opp båten min 12. oktober. Har fått brukt 19-foteren mye og har vel fylt litt over 600 liter bensin på den i år tror jeg, hvorav litt over 200 liter på 6-hesteren. Grei båtstørrelse og sjelden jeg dypper gummilista nedi sjøen på båtturene mine, så ikke særlig skummelt på båttur. Dagen etter opptak av min båt dro jeg opp ei snekke for en bekjent da jeg har egnet bil. 18. oktober tok jeg årets siste båttur, da kjørte jeg rib (17 eller 18 fot tror jeg) som følgebåt for vikingskip. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 15 timer siden Link til dette innlegget Svart 15 timer siden 2 hours ago, 19 fot said: Har fått brukt 19-foteren mye og har vel fylt litt over 600 liter bensin på den i år tror jeg, hvorav litt over 200 liter på 6-hesteren. Står respekt av få brukt 200l på en 6 HK! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.