niasjan Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Noen som vet om det finnes Norsk bukermanual og installasjonsmanual til B&G Zeus 12 touch. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
zipp Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Hei Det finner du på Pronav sine sider Zipp Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
niasjan Posted November 10, 2016 Author Share Posted November 10, 2016 Jeg klarer ikke å finne manualen på Norsk der kun hurtiguide. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
zipp Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 (edited) Hei Bruker manualen ligger her http://www.pronav.no/fritid/nettbutikk/fritid/ekkoloddkartplotter/bg-zeus2-12-multi-touch-mfd-kartplotter/ Under dokumenter Zipp Edited November 10, 2016 by zipp (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
niasjan Posted November 10, 2016 Author Share Posted November 10, 2016 Jeg ser denne, men tror dette er en nyere versjon. Min heter Zeus touch T12. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts