Vrod Startet 14.November.2016 Link til dette innlegget Startet 14.November.2016 Her er jeg kommet godt i gang og ser frem til og få begynt med fin sparkling av porten så jeg får lagt på litt toppcoat. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 14.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2016 Da er det sparkling , sliping , toppcoat og litt til så er det båten igjenn. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 15.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Da er finsparklingen i gang og fått på litt farge på den ene benken Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 15.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2016 Da var det så langt jeg kom i dag. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 16.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2016 Da fikk jeg gjort litt nå også , håper forskalinga til denne benkdelen sitter bedre en den andre. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 17.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Da fikk jeg gjort første passform test og det blir nok fortsatt en del tilpassing for den sitter som den skal. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
princess 2 Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Hei:) Flott arbeid du gjør!! Har du lagt inn stiver forsterkninger bak i der før du skar hull? Sitér dette innlegget Link to post
Per Hilde Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Dette ser veldig bra ut, fint at du legger ut bilder etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 17.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Nei det er det ikke behov for før du kapper, men jeg har limt inn divnycell som jeg støpte på innsiden og satt på plass i åpningen før den herdet og støpte deretter noen slips på innsiden før jeg helstøpte utsiden av åpningen. Så med de avstivningene som er der fra før kan jeg bruke davidene på akterspeilet uten fare. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Elise Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Det ser bra ut, har gjort denne jobben selv på en Fairline Corniche 31. Husk å ha klaring nok så du kan legge på nok gelcoat så du har å pusse på. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 17.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Det blir nok noen runder før det blir helt ferdig med både slipekloss og malekost , jeg gjorde noe lignende for mange år siden så jeg blir helt sikkert ferdig forhåpentlig for ferien. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Elise Svart 17.November.2016 Link til dette innlegget Svart 17.November.2016 Du har kommet godt igang så du er vel klar til Påske. Du har nok litt støving foran deg Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 19.November.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2016 Da er benkene så godt som ferdig , men det blei en del ekstra sliping nå en eller annen eier før meg hadde fått den kjempe gode ide og lakkere fronten på benken grå så det var bare og finne frem 400 papir til rondellen og kose seg med det et par timer. Det gikk greit jeg slipte ikke gjennom gelcoaten så da er litt våtsliping og rubbing så er den nok oppe og går igjenn. Benkene må nok stå og vente litt til før de blir med ned i båten igjenn. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
frank_berger Svart 1.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Skjer a?Stille her. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Vrod Svart 4.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2017 Det blir nok litt stille innimellom, holder på med litt innvendig og annet surr som vi alle greier og fylle dagene med veit du. Men fått litt orden på noe av 12 v og dyttet inn en DAB radio sånn for moro skyld skal vel se om jeg finner et bilde av det også. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 4.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2017 Her er litt av det jeg har gjort inne. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 5.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2017 Da fik jeg lagt opp USB,sigarettenner , norskstøpsel, volt og temp kjøleskap samt gått over og fått orden på vanntank måler med instrument . Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Det ene tar det andre siden det blei port så fant jeg ut at det kunne være greit med litt mere dybde på badeplattform så da sjøter jeg på 20cm på den her er noen bilder fra det arbeidet. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Sparkling og retting av knote hjørner. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 (redigert) Dette er når plata støpes fast for og få mål og fasong før fenderlista tas av. Redigert 26.April.2017 av Vrod (see edit history) Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Da fikk jeg støpt to lag over toppen og et tynt lag i skjøten under så da er det en runde med litt sliping og få rundet av det skal være avrundet og få litt profil på noen av hjørnene Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Marida Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Dette blir kjempebra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.