ray Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Dette ser riktig bra ut. Bruker du fenderlista oppigjenn eller blir det ny list Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Jeg bruker den gamle så slipper jeg og bytte på hele båten. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Marida Svart 26.April.2017 Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Lå en P330 med ny badeplattform og port på Høysand Sarpsborg i vinter Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 26.April.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2017 Marida skrev 51 minutes ago: Lå en P330 med ny badeplattform og port på Høysand Sarpsborg i vinter Jeg så en annonse på Finn for 2-3 år siden som jeg hadde lyst på med relativt nye yanmar motorer men den ble solgt før jeg fikk ut fingern så det er vel litt av grunnen til at jeg kjøpte i GB. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 7.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 (redigert) Da er styrken der så da er det farge og finish igjenn. Da var det første strøket med farge lagt så er det bare og starte rondellen når det er tørt. Ca en uke igjenn med kaos skal bli godt og kjøre det meste av dette hjem og få rydda opp rundt om kring. Redigert 7.Mai.2017 av Vrod (see edit history) Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.