Vrod Svart 4.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Da er jeg fornøyd med sliping i denne omgang for det om det blei en gjennomsliping enda en gang men det blei på midten og der skal jeg legge et skli mønster så da blir det borte. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Komodo Svart 4.Juni.2017 Del på Facebook Svart 4.Juni.2017 Det der ser jo sinnsykt strøkent ut så langt Gleder meg til å få se det endelige resultatet Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Vrod Svart 9.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2017 Det blei bra sklimønster på den uten sand brukte bare en korthåret mohairrulle. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 9.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2017 Skulle bare se på og fikse litt på disse teak innleggene i badeplatformen for og stramme de opp litt noe som resulterte i full renovering da alt var løst og måtte plukkes i fra hverandre og gjøres reint og limes sammen på nytt. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Komodo Svart 9.Juni.2017 Del på Facebook Svart 9.Juni.2017 Vrod skrev 35 minutes ago: Det blei bra sklimønster på den uten sand brukte bare en korthåret mohairrulle. Dette blir bra Vrod Kan du beskrive litt nærmere hvordan du fikk til det mønsteret med rulle? Skal til med det samme på egen plattformplate nå. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Vrod Svart 10.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 Komodo skrev for 5 timer siden: Dette blir bra Vrod Kan du beskrive litt nærmere hvordan du fikk til det mønsteret med rulle? Skal til med det samme på egen plattformplate nå. Jeg rulla på to lag for og få litt tykkelse på det og når den begynte og herde rulla jeg over uten belastning med kort håret mohair rulle for og få strukturen og det blei veldig likt det som var på den gamle delen. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Vrod Svart 10.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2017 Da blei jeg ferdig med restaurering av teakplatene på badeplatformen og synes de blei veldig fine med litt olje på Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
NilsPils Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Det ble veldig bra! Hva slags lim brukte du på trallverket (teakplattformen)? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Vrod Svart 11.Juni.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 NilsPils skrev for 13 timer siden: Det ble veldig bra! Hva slags lim brukte du på trallverket (teakplattformen)? Takker jeg brukte Bostik trelim ute class d3 det skal være vanntett og sitte bra, så da håper jeg det stemmer for det var en tidkrevende økt og få tatt de. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.