Dykker Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Sjakk-VM er igang. Spennende å følge med i den maritime sonen. Pynta til Jul har jeg også gjort. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Scand 360 dc Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Ser fantastisk ut, deilig å være i "hytta" nå i desember. Har du din faste båtdag i dag, siden du koser deg i båten? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dykker Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Yepp, fast båtdag onsdager. Helt fantastisk godt! . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Andresh Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Den båten er godt vant med fast båtonsdag ? Da er det om å gjøre å gjøre minst mulig fornuftig på mest mulig tid. Viktigste er at de hjemme tror du har mye på gang ombord. Jobbe og dille ombord kan gjøres alle andre dager ! Kjekt å se at du tar godt vare på gamlebåten Magnus ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
MYVIVERA Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Flott båt du har. Må være helt topp å ta en dag i uka der. Vinner Carlsen nå, så bader du fra båten, ok? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dykker Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Den båten er godt vant med fast båtonsdag Da er det om å gjøre å gjøre minst mulig fornuftig på mest mulig tid. Viktigste er at de hjemme tror du har mye på gang ombord. Jobbe og dille ombord kan gjøres alle andre dager ! Kjekt å se at du tar godt vare på gamlebåten Magnus Hei Andre! Fikk ide om båtonsdag etter at du nevnte at du hadde det etter at jeg handlet båten hos deg. Tankegangen din er overført til meg. Koser meg masse ombord hver onsdag (og jobber med båten andre dager). Kjempefornøyd med Ronja, hun holdes i hevd etter alt dere gjorde med henne! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dykker Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Flott båt du har. Må være helt topp å ta en dag i uka der. Vinner Carlsen nå, så bader du fra båten, ok? Ehhh, nei bader ikke. Men kan jo ta et dykk med fullt dykkerutstyr (i tørrdrakt) under båten? . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Whiskey Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Båtonsdag er jo en strålende idé! Skal skrive søknad om det snarest! Quote Baltic-pappa Link to post Share on other sites More sharing options...
Komodo Posted December 1, 2016 Share Posted December 1, 2016 Kanskje du kan bruke dette skjemaet hvis du skriver det om litt? Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts