Whiskey Startet 8.Desember.2016 Del på Facebook Startet 8.Desember.2016 Har et sånt, sitter dønn, og veldig lite å få tak i, noen som har noen triks? Prøvd med tang, men håndtaket bare bøyer seg.. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Fantino Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Hvis håndtaket bøyer seg ville jeg avskrevet lokket. Da kan du sikkert få ut håndtaket med litt vold og få nedi et kraftig flattjern i sporet? Så lager du deg så lang latmannsarm du trenger. Alternativt så kan du vel løsne hele 'kragen' som er festet i dekk og skifte hele greia uten å åpne lokket? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Prøvd å varme, for eksempel med kokende vann? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
jørn Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Har vært ute for det samme. Jeg tok først å sprajet med rustløser, i håp om at noe ville trenge ned i gjengene. Klagfen røk etter jeg prøvde med tang og momentstang, så løsningen ble å sette tangen i hullet til klaffen og bruke momentstang, da løsnet den smått om sent. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Penetrerende olje må være bedre enn vanlige rustløsere på spray, ettersom man ikke må bruke penetrerende olje på steder med pakninger, f.eks på motoren etc, da det kan bli utett. Da kan det hende de siger forbi oringen på lokket ditt også.. lokket ditt er vel ødelagt uansett mtp bøyd håndtak. Har du prøvd å sjokke den ved å gå den noen kakk med hammeren? -det er jo et triks når skruer/ bolter sitter fast. Sitér dette innlegget Link to post
Flow Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Denne skal fungere godt som rustløser (og til mye annet): http://www.bilkontroll.no/kategorier/fluid-film/fluid-film-spray/fluid-film-spray.html Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Rustfritt mot rustfritt har en tendens til å skjære seg. Jeg tror jeg ville demontert hele påfyllingen slik at du ikke knuser glassfiberen der lokket er skrudd. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Erik Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 (redigert) Hos meg er selve lokket av plastikk, men sitter dønn likevell. Prøvd å sette en 'meisel' i sporet , ytterst, og banke det løs, men plastikken deformerte seg, så jeg lot det være. Løsningen for meg ble å slutte å seile til Sverige Redigert 9.Desember.2016 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Grimme Elling Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Har du prøvd å bruke en grov skiftnøkkel på håndtaket, hvor du legger skiftnøkkelen helt ned til selve lokket? Da vil du gi mindre rom for at håndtaket bøyer seg, ihvertfall. Men det kan jo hende noe knekker. Sitér dette innlegget Link to post
Eksperten Svart 9.Desember.2016 Del på Facebook Svart 9.Desember.2016 Her bruker du en avtrekker/ avdrager og drar opp hele sulamitten! Glem rustløser og annet skvip! Kommentar fra moderator: 13.12.2016 kl 19Grunnet trolling har Eksperten ikke anledning til å poste flere innlegg på baatplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.