Nordkapp-king Startet 11.Desember.2016 Del på Facebook Startet 11.Desember.2016 Når jeg fikk båten opp av vannet for første gang (ny båt for meg) ser jeg at den har fått seg en trøkk under vannlinjen. Det er en lang skrape, og den er såpass dyp at jeg kan se kanter av glassfiber på sidene (altså skrapt bort ett eller flere lag glassfiber). Kan jeg fikse dette med sparkel og gelcoat, eller må man til med glassfiber?? Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 11.Desember.2016 Del på Facebook Svart 11.Desember.2016 glassfiber sparkel burde duge og litt to komponent maling Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 11.Desember.2016 Del på Facebook Svart 11.Desember.2016 Et bilde pleier å gjøre susen for å få litt mer konkrete råd. Men hvis du bare har rufset litt i ytterste lag med glass bør det holde å sparkle. Det skal være en god del lag med glassfiber. Ville brukt epoxysparkel til den jobben. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hank Svart 12.Desember.2016 Del på Facebook Svart 12.Desember.2016 Et tilsynelatende uskyldig avskrap kan skjule større skader/delaminering. Dette kan være vanskelig å oppdage for et utrenet øye. Du bør derfor vurdere å få en kyndig person til å slipe ned skaden før du foretar deg noe mer. Sprekker kan spre seg langt ut fra et skadested, og de ser man ikke før man har slipt skadestedet grundig nok ned. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.