Lenasmartin20 Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Hei! Vurderer å lage nye puter i skai ila våren, men hvilken stofftype bør jeg bruke på undersiden av putene? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Campingcruisern Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg har brukt skai hele veien rundt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SoBo Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Jeg sydde skai på fremsiden og filt på baksiden av putene .Filten puster mye bedre enn skai. Quote Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post Share on other sites More sharing options...
Lenasmartin20 Posted December 14, 2016 Author Share Posted December 14, 2016 Takk for tips! Hvordan er filten med tanke påslitasje? Ser de har et billig stoff hos stoff og slil til utendørsbruk som heter dralon! Noen som har erfaring med det? https://www.stoffogstil.no/metervarer/utendorsstoff Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gtir_man Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Hadde Dralon i forrige båt. Fint stoff men blei fort nuppete . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts