Jump to content

God Jul båtfolk Den siste Båt julekalender luken er åpen!

Lenasmartin20

Recommended Posts

Du ser en statue av den når du svinger av E-18 for å ta ferja til Hirtshals. Hjemmehavn er også kjent for verdens beste håndballag. Samt komponistene Nordheim og Bibalo. Videregående skole har navn etter skipperen. Hjemmehavna er også Norges nest største containerhavn. 

Av en eller annen merkelig grunn må du dra til Oslo beste vestkant for å se den.

Det er laget flere filmer om den. Den siste ble laget av to karer fra nabobyen.

Edited by Mulligan (see edit history)

Takk til alle som har prøvd seg på kalenderlukene! Skal prøve å gjøre neste års kalender litt vanskligere!  Lurte på om det ble litt ensformig mad bare "tegning filter" så jeg prøvde jo litt andre innimellom, hva syntes dere, er det best med bare "tegning filter"?

Så kan det jo også hende at det kommer en og annen nøtt mens vi venter på neste båtsessong!  For min del er ny kalesje og nye stoler bestilt, så jeg gleder med til båten skal ut så fort vi bikker mai :)

Har laget en egen båtkanal på Youtube, så neste års kalender blir nok lagt der, men kommer også til å informere her på baatplassen!

Prøver å legge ut litt andre båtvideoer der inimellom i tiden som kommer!  BaatKanalen finner dere Her:  Fint om noen vil abonere!

https://www.youtube.com/my_videos?o=U

Edited by Lenasmartin20 (see edit history)