Jakob T Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Har også satt inn bytteturboer med stålforinger.Stor forskjell når kompressoren kobler ut.Øker turtall jevnt ,godt fornøyd. Var litt ekstra arbeid da turboene kom uten pinnbolter,og den eine hadde feil vinkel mot oljerør.Hadde vert enkelt å justere,men vart ikkje oppdaga før den var momtert,og oljerørene skulle på Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 (redigert) Milde moses.... Takk for super deling, igjen begge to mmosberg - 3950 med C7 og 1;1.68 får du da 45.5 kn ? Tror jeg har finne en feil i VP sin propellerguide, så er veldig interesert i din fart. Jacob T - har du målt ditt ladetrykk ? Kjøpte du fra samme leverandør ? Er det mer enn en leverandør som leverer turbo med syrefast innlegg på eksossiden ??? Redigert 18.Juli.2019 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 18.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Vet ikke om det er flere leverandører av den løsningen med syrefast hylse. 43-43,5 knop er maxfart his meg. Ferielastet med alt fullt bortsett fra septik bikker jeg 42. Men det må være flatt da..... Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
dieselfan Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 (redigert) Har du drev som er giret 1:1.78 da ? Redigert 18.Juli.2019 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 18.Juli.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Nei. DP-G, utveksling 1:1,68. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Teerex Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Husk at det største tallet alltid kommer først. Altså 1,68:1 :-) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Jakob T Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Har ikkje målt turbotrykk,får 3800 på fullt,fullbunkra,dvs ca 1600l med diesel og vatn.propellerer C4 utveksling 1,68,1 Turboane fra samme levrandør.Fornøyd med bytte.Ser ECU er opgitt med turtall 3800,er dette elerktronisk styrt Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 18.Juli.2019 Del på Facebook Svart 18.Juli.2019 Teerex skrev 27 minutter siden: Husk at det største tallet alltid kommer først. Altså 1,68:1 :-) Mista bokstavelig talt "ladetrykket" i ca 500 dager. Husker ingenting fra den perioden, lite fra det før det smalt og holder på å trene opp det elementære... Så om jeg spør om det samme med 10min mellomrom så vet du hvorfor... Det er til stor hjelp at du retter på det som er feil, særlig med tanke på de som ser det jeg har skrevet feil og tror det skal være slik... Takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.