Jobmaster Startet 23.Januar.2017 Del på Facebook Startet 23.Januar.2017 Hei. Jeg har kjøpt brukt servopumpe "komplett" og ønsker å montere dette på min Volvo 41 p 2002 mod. Lurte på om det var noen her ute som hadde dette montert i båten og gjerne kunne tatt noen bilder hvordan dette er montert og lagt ut. Da kan jeg finne ut om hva som mangler av brakketter eller lignende. På forhånd takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Januar.2017 Del på Facebook Svart 23.Januar.2017 Kva skal du med servo? Ser for meg at dette blir tungvint å montere om det ikkje er klargjort for dette fra før. Ei god hydraulisk styring fungerer meget fint. Har du drev eller ror? Hvilken båt snakker vi om? Sitér dette innlegget Link to post
Jobmaster Svart 23.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2017 Hei. Vi har en Viksund 360 med 2 stk drev og den blir ganske tung å styre i fart. spesielt til babord Tror jeg har fått med alt av braketter og reimhjul som skal være med. I lav fart er det greit å styre da er den lett og fin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.