Bahia Startet 25.Januar.2017 Del på Facebook Startet 25.Januar.2017 Jeg vil gjøre noen mindre utbedringer for å få bedre stabilitet på dørkplatene og lurer litt på om dette kan la seg gjøre når båten ligger på vannet? Jeg har laget noen plater av divinycell og glassfiber og planen er å støpe disse fast i skroget. Ser for meg at temperaturen i skroget er en utfordring i forhold til det som er ideelt for at dette skal feste. Noen tips eller må jeg vente med støpingen til høsten når båten skal opp? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 25.Januar.2017 Del på Facebook Svart 25.Januar.2017 Du kan prøve og bruke en varmepistol og varme opp litt før du støper. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
svendis Svart 25.Januar.2017 Del på Facebook Svart 25.Januar.2017 (redigert) IR varmer/ terrassevarmer er tingen. Varmer opp objektet den er siktet mot, og ikke luften direkte Redigert 25.Januar.2017 av svendis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 26.Januar.2017 Del på Facebook Svart 26.Januar.2017 Det går, men du vil nok få et sterkere resultat om du venter til det er 10 - 15 grader i vannet. Men til ditt formål er vel ikke styrken veldig kritisk? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.