Tobiasitårnet Startet 26.Januar.2017 Del på Facebook Startet 26.Januar.2017 (redigert) Må ha service på en kad 43. Er det noen som kan anbefale verksted i Telemark / Aust Agder? Redigert 26.Januar.2017 av Tobiasitårnet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 26.Januar.2017 Del på Facebook Svart 26.Januar.2017 Sjekk med Wector Yachting i Bamble. De har fastpris på service Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
S/S Lucky Svart 27.Januar.2017 Del på Facebook Svart 27.Januar.2017 Sjekk også med KK Marine, de holder også til på Skjærkøya. Kjetil er flink og behjelpelig. Alternativt kan du også høre med Henning Hansen på Skjelsvik. Sitér dette innlegget Link to post
Tobiasitårnet Svart 27.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2017 Takk for tilbakemelding Sitér dette innlegget Link to post
S/S Lucky Svart 27.Januar.2017 Del på Facebook Svart 27.Januar.2017 Vet også om en dyktig kar som kanskje kan ta dette på si, hvis det er interresant Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 Beklager meg, men hvor har du det fra at Wector Yachting har fastpris på service. Når de klarer å totaloverhaling n D4 UTEN å sende bort injektorer til sjekk, ja da er man ikke seriøs. Den tabben dems kosta meg mange og 70.000,- høvdinger i ekstra arbeid. Når man i tilkegg er så jævli arrogant at men ikke forstår blemma sjøl, ja da er man dum! Finnes vel ingen plass på jord, man er blitt både lurt, hundset og flådd som hos de. Hjelpe meg, styr unna. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 29.Januar.2017 Del på Facebook Svart 29.Januar.2017 (redigert) For egen del så bruker jeg gjerne mindre verksteder på små steder. Når kundegrunnlaget er begrenset og alle-kjenner-alle, så får slurv og sjusk konsekvenser på en helt annen måte enn på store steder. Dermed er det vel naturlig at de små i større grad står på tærne for å beholde en kunde og at dersom de skulle være uheldige så gjør man sitt for å gjøre det godt igjen... Stranna Maritime i Tvedestrand og Marina Service i Kragerø kan jeg anbefale innefor det området du antyder. Redigert 29.Januar.2017 av dieselfan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tobiasitårnet Svart 3.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2017 Takk for svar. Tror jeg bestiller time hos Stranna Maritime. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.