Jump to content

Service KAD 43, anbefalt verksted i Telemark / Aust Agder?

Tobiasitårnet

Recommended Posts

Beklager meg, men hvor har du det fra at Wector Yachting har fastpris på service.

Når de klarer å totaloverhaling n D4 UTEN å sende bort injektorer til sjekk, ja da er man ikke seriøs. Den tabben dems kosta meg mange og 70.000,- høvdinger i ekstra arbeid. Når man i tilkegg er så jævli arrogant at men ikke forstår blemma sjøl, ja da er man dum!

Finnes vel ingen plass på jord, man er blitt både lurt, hundset og flådd som hos de. Hjelpe meg, styr unna.

For egen del så bruker jeg gjerne mindre verksteder på små steder.

Når kundegrunnlaget er begrenset og alle-kjenner-alle, så får slurv og sjusk konsekvenser på en helt annen måte enn på store steder.

Dermed er det vel naturlig at de små i større grad står på tærne for å beholde en kunde og at dersom de skulle være uheldige så gjør man sitt for å gjøre det godt igjen...

Stranna Maritime i Tvedestrand og Marina Service i Kragerø kan jeg anbefale innefor det området du antyder.  :thumbsup:

Redigert av dieselfan (see edit history)
  • 2 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...